Introducing WeirdCase
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

weirdcase    posted on 05-04-2014 12:24
Hallo beste muziek freaks.
hier een kleine introductie van mijzelf. Ik ben Kees van Aar (vandaar WeirdCase---Mafkees??) ben 25 jaar en kom uit Boxtel. Toen ik een jaar of 8 was begonnen met muziek op de piano en van daaruit met begonnen met het draaien van hardcore darkcore en frenchcore (platen/lp's) Na wat jaartjes gedraaid te hebben en meerdere feesten bezocht te hebben, ben ik mijn wilde haren verloren en is de muziek keuze ook wat 'softer' geworden. Na een stop van 6 a 7 jaar en alles verkocht te hebben ben ik op mijn 21e weer opnieuw begonnen met gear te kopen en te gaan draaien met cd's. Damn dit was even moeilijk maar o zo leuk weer!! Het was wennen om over te schakelen van die harde 'herrie' naar club house en electro. Ook heb ik weer Fruityloops te pakken gekregen en de computer aan geknald en ook maar weer eens gaan produceren! Nu ondertussen vier jaar laten heb ik mijzelf enorm veel aangeleerd door te lezen en tutorials te volgen over het produceren. Nu ben ik op een punt beland dat mijn muziek als muziek begint te klinken (ben zelf nogal kritisch) en dus ook op het punt beland dat afmixen en masteren van belang is! Vandaag de dag ben ik dus opzoek naar monitoren en een goede interface. Ik ben geen gearslut maar een muziek freak, de gear komt bij mij op de tweede plaats, muziek op de eerste.
De afgelopen jaren zijn er prive enorm veel problemen geweest en is er een hoop ellende voorbij gekomen.. Mijn vriendin heeft mij hier goed door heen gesleurd, maar het maken van muziek heeft mij gered en heeft het tij doen keren!
Zolang ik voor muziek zorg,
zorgt muziek voor mij!
Tot gauw op dit forum.
Groet Kees

What do you think about Introducing WeirdCase ??

Vote :   

Lead    posted on 05-04-2014 17:30

Hi Kees, welkom op DJResource !

Zo zie je maar dat het DJ virus je nooit los kan laten

Let the BASS be louder
TimGrand    posted on 05-04-2014 17:45
Leuke intro, welkom Kees, heb je al wat muziek wat we kunnen beluisteren? Ben natuurlijk zeer benieuwd Thumbs Up!
Check: www.facebook.com/officialtimgrand
weirdcase    posted on 05-04-2014 18:21
Poster: TimGrand
Leuke intro, welkom Kees, heb je al wat muziek wat we kunnen beluisteren? Ben natuurlijk zeer benieuwd Thumbs Up!

Bedankt voor de reactie,
zoals ik hiervoor al gezegd had, ben ik druk bezig geweest met het produceren. Het punt is nu echt dat het afmixen en masteren niet lukt door de Kwalitatief Uitermate Teleurstellende (lees hoofdletters) luidsprekers die ik heb. Een zeer oud pa systeem zorgt er bij mij en mijn platen voor dat:
elke plaat kapot gaat door te veel laag, (luidspreker geeft dus te weinig laag)
niet erg dynamisch is in het hoog is, (luidspreker klinkt wat schel waardoor ik zelf dus het hoge wat terug zet)
Als ik mijn nummers naluister op een hifi systeem,autoradio etc dan is het niet zoals het gemaakt is in mijn 'studio'.
Als ik nu mijn muziek ga posten zal dat geen feest worden jammer genoeg. Dus hard aan het uitzoeken welke monitoren ik ga aanschaffen, kort daarna zal ik mijn tracks mixen en masteren (voor zover ik dit met mijn ervaring kan) en direct wat posten ik ben namelijk zeeeeer benieuwd naar de kritieken en tips die men kan geven. Ik wil namelijk MEER MUZIEK BETERE MUZIEK EN MEER MUZIEK! haha
Je het nog tegoed van me.

User edit by weirdcase on 05-04-2014 @ 18:26:20 (6%)
weirdcase    posted on 05-04-2014 18:22
Poster: Lead
p>Hi Kees, welkom op DJResource ! Zo zie je maar dat het DJ virus je nooit los kan laten

Was laatst bij de dokter, hij nam wat bloed af en zei: niks aan te doen het is het DJ virus, zal nooit verdwijnen. Je hebt 2 opties, een spuitje of doorknallen met die muziekEmbarassedEmbarassed
TimGrand    posted on 06-04-2014 11:29

Poster: weirdcase

Bedankt voor de reactie,
zoals ik hiervoor al gezegd had, ben ik druk bezig geweest met het produceren. Het punt is nu echt dat het afmixen en masteren niet lukt door de Kwalitatief Uitermate Teleurstellende (lees hoofdletters) luidsprekers die ik heb. Een zeer oud pa systeem zorgt er bij mij en mijn platen voor dat:
elke plaat kapot gaat door te veel laag, (luidspreker geeft dus te weinig laag)
niet erg dynamisch is in het hoog is, (luidspreker klinkt wat schel waardoor ik zelf dus het hoge wat terug zet)
Als ik mijn nummers naluister op een hifi systeem,autoradio etc dan is het niet zoals het gemaakt is in mijn 'studio'.
Als ik nu mijn muziek ga posten zal dat geen feest worden jammer genoeg. Dus hard aan het uitzoeken welke monitoren ik ga aanschaffen, kort daarna zal ik mijn tracks mixen en masteren (voor zover ik dit met mijn ervaring kan) en direct wat posten ik ben namelijk zeeeeer benieuwd naar de kritieken en tips die men kan geven. Ik wil namelijk MEER MUZIEK BETERE MUZIEK EN MEER MUZIEK! haha
Je het nog tegoed van me.

Haha oke dan, dan wachten we het nog wel af. Lijkt me een goed plan om eerst eens knappe monitors aan te schaffen, succes met de aankoop daarvan  !

Check: www.facebook.com/officialtimgrand

This is an old Topic

No new postings for 4.133 days.
 Post CommentThat would be 137.8 months
or a whopping 11.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

409 Users online: 375 Guests (34 Unknown)
Pages generated today : 49.327
Most visitors online this month : 621
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.932.036