Hallo allemaal,
Sinds vorige week hebben ik en een vriend van mij onze site de lucht in gedaan. We zijn benieuwd naar jullie mening! http://www.millionsounds.nl
Mvg
Zo zwart is wel heel zwart... beetje als Sebasz avatar
Ik zou wat meer kleur toevoegen hier en daar. Ook foto's van feesten die je gedraaid hebt waar wat mensen op staan doen het goed. Of wat foto's van lichteffecten oid die wat kleur geven.
Het is wat verwarrend dat lijstje onder 'Onze Shows' er hetzelfde uit ziet als lijstje ernaast (Navigatie), maar je hier niet kan klikken. Maak dingen die klikbaar zijn allemaal hetzelfde en maak dat onderscheidend van niet-links.
Ik zou de slider ook iets langzamer zetten, nu schieten de afbeeldingen achter elkaar voorbij
Bram,
Ik zou om te beginnen al de background colour terugzetten naar wit. Dit zal al een stuk schelen met de contrastverhouding wat de site nu heeft.
Welkomsttekst zou ik laten centreren in het midden zodat de tekst wat netter zou staan
De opmaak in het kopje Shows vind ik netjes en overzichtelijk gedaan.
Misschien een idee om een wordpress installatie op de server te doen. Dit is wat makkelijker te bewerken als dat het nu is en zijn mooie resultaten mee te halen zonder al te veel werk.
Als je wat meer informatie zou willen hebben kan je contact met mij opnemen via een pm. Uiteraard geheel vrijblijvend!
Dennis v.d. Meulen
Wordpress heb ik inderdaad al eens aan gedacht, maar hier twijfel ik nog wat over, aangezien ik dan de gehele website opnieuw moet bouwen en het op deze manier opzich prima werkt. De website bouw ik met de software van Webacapella. Dit is wat dat betreft een erg fijne software, waarmee het niet erg moeilijk is een website te bouwen. Alle tips heb ik inmiddels verwerkt.
het stukje 'Over Ons' en 'Shows' gebruiken niet de volledige breedte van het kader.
Ik gebruik nu OSX Mavericks en FF28.
Dat klopt, bij shows moet ik dat inderdaad nog aanpassen, bij over ons is het de bedoeling dat er nog wat foto's van de show in actie naast komen, alleen dit is er nog niet van gekomen aangezien we op dit moment alleen foto's van slechte kwaliteit hebben.