Pc speelt geen geluid na nieuwe geluidskaart
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 25-03-2014 18:07
Hallo,

Ik heb onlangs een Lexicon I-onix u22 geluidskaart aangeschaft. Na het installeren van deze externe geluidskaart en het juist aansluiten op de pc, wilde mijn computer geen enkel audiobestnad meer afspelen. of het nu youtube, soundloud of mediaplayer is. Ik weet nu niet hoe verder... iemand iedeen? ik gebruk windows 7 64 bit.

Alvast bedankt
The beats are still banging :)

What do you think about Pc speelt geen geluid na nieuwe geluidskaart ??

Vote :   

Lead    posted on 25-03-2014 18:19

Wat bedoel je precies met 'wilde mijn computer geen bestand afspelen' ?

Worden ze niet geopend (welke fout melding krijg je) of geven ze geen geluid ?

Indien het laatste, staan je geluids instellingen goed zodat de juiste geluidskaart wordt gebruikt voor het uitsturen van geluid ?

Let the BASS be louder
Drumworks    posted on 25-03-2014 18:23
Het is al opgelost door een goede vriend van me! bleek een foutje in de drivers te zijn :D
Drumworks    posted on 25-03-2014 18:32
Poster: Drumworks
Het is al opgelost door een goede vriend van me! bleek een foutje in de drivers te zijn :D

Het is jammergenoeg nog niet opgelost, het bleek het geluid van mijn pc monitor te zijn. Ik heb de geluidskaart gewoon op primair staan en de drivers van de cd geinstalleerd. het is gewoon dat wanneer ik mijn geluidskaart als primair instel, geen enkele muziektrack of een track via internet wil afspelen op 1 of andere mannier..
LouisCasper    posted on 25-03-2014 19:02
Poster: Lead
p>Wat bedoel je precies met 'wilde mijn computer geen bestand afspelen' ? Worden ze niet geopend (welke fout melding krijg je) of geven ze geen geluid ?

http://www.louiscasper.com
Drumworks    posted on 25-03-2014 19:05
ik krijg geen foutmelding. het afspeelbalkje van soundcloud en mediaplayer blijft gewoon vooraan staan.
Lead    posted on 25-03-2014 20:34

Mediaplayer != Internet muziek ??

Is je browser up-2-date ?
Wat gebeurt er in een andere browser, zelfde verhaal ?
Is je flashplayer up2date ?

Staat het volume van je browser in je audio mixer wel open ?

Let the BASS be louder
Drumworks    posted on 26-03-2014 01:19
Het bleek iets met de driver te zijn. Na een herinstallatie van windows alsnog opgelost Happy, laughing thx voor de moeite iedereen!
User edit by Drumworks on 26-03-2014 @ 01:20:33 (11%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

118 Users online: 10 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 50.876
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.250