Poster: Yorick
Mijn lampje werkt ook niet altijd, gewoon paar keer laten connecten en dan brand hij soms weer.
Als je een bliksemschicht ziet in het batterij logo rechts boven in laad hij op, al zie je een stekker laad hij niet op maar geeft wel stroom om te werken en al zie je niets gebeurt er ook helemaal niets.
Je kan ook je persentage kijken van je batterij.
-Ga naar batterij logo
-klik er op
-klik op toon op percentage
Als je dit ziet groeien weet je genoeg.
Je kan ook je status bekijken bij Over deze Mac.
Even op meer info klikken en dan naar systeem overzicht gaan en zoek dan in de linker balk naar voeding of batterij.
Poster: Sebaszbegrijp niet goed welk knopje je bedoeld Sebasz, op de MBP of op de adapter ? Het gaat over een 85W MagSafe oplader
Het stomste wat je kan doen is een chinese oplader kopen. Die dingen zijn brand- en explosiegevaarlijk, en kunnen je macbook en zijn accu kapot maken. Zoek maar eens op internet hoe dat in elkaar zit. Die krengen zijn levensgevaarlijk en hebben niet voor niets geen europese goedkeuring.
Je kunt makkelijk testen of je adapter kapot is of je accu. Hang hem gewoon aan de stroom en start hem op. Lukt dat niet? Adapter kapot waarschijnlijk.
Druk eens op dat knopje wat de accu ledjes laat branden, zit aan de linkerzijkant vrij vooraan. Wat doet dat?
Poster: Sebasz
img src='http://media.apcmag.com/wp-content/uploads/sites/20/2008/10/apcnewsmacbook-thumb_main5.jpg5.jpg' alt='' width='620' height='328'>
dat knopje dus :P
img src='http://media.apcmag.com/wp-content/uploads/sites/20/2008/10/apcnewsmacbook-thumb_main5.jpg5.jpg' alt='' width='620' height='328'>
dat knopje dus :P
Dan is de lader idd kapoet
Oh ja het was helemaal niet duidelijk of je laptop nog wel aanging.
Als er staat dat ie met de netstroom is verbonden dan is je accu idd kapot. Als de laptop niet eens meer aan gaat dan is je lader idd kapot
Poster: Dolivieira
Laatste tijd heb ik wel veel gezeik me met me apple producten. iPhone die na een update alleen nog maar reboot en niet naar de start scherm komt. Een accu wat af en toe weigert op te laden. Eerst bleef de geluid uit tijdens spelen met me iPad. Heb ik hebm gereset. Start die eerst op en doent het geluid weer met me iPad. Daarna crasht die weer en dan exact hetzelfde probleem dat ik met me iphone heb met me iPad. Met pijn en moeite er in gekomen nu alles weer terug zetten en hopen dat die het blijft doen. Dan nog effe kijken of ik me iPhone weer tot leven krijg. Alvast maar een iPhone5s bestelt.
Poster: SebaszIdd, heb het gevonden, draad geklemd geweest en daardoor slecht contact gehad, heb het al gefixt, bedankt voor de back-up
Hmm draadje door? Bij die mag-safe connector denk ik dan? Moet je wel mee oppassen als je dat zelf gefixt hebt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.