Hoi,
Ik heb een externe usb geluidskaart (Audio 2Dj) (twee maal stereo out) en deze is gekoppeld aan een mac mini. Aan deze geluidskaart heb ik aan 1 kanaal twee KRK speakers en aan het andere kanaal d.m.v. een splitter een andere set speakers + een koptelefoon. Alles werkt perfect. Nu heb ik van mijn werk een windows dektop (HP XL150AV) gekregen met alleen een onboard geluidskaartje. Nu wil ik deze twee computers over mijn speakers laten lopen, wat is de beste oplossing? Een interne geluidskaart voor mijn HP? Een andere externe geluidskaart met meer uitgangen? Of een andere oplossing?
In ieder geval, bedankt voor het meedenken Gr. Edwin
What do you think about Twee computers! ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Waarom niet gewoon USB van de ene pc in de ander? Ik neem aan dat je ze niet tegelijk gebruikt. Ik weet niet hoe het bij windows zit, maar bij Mac is het gewoon plug & play.
Kan het model niet zo gauw vinden maar het lijkt er op dat dit een ouder workstation bak is. Zou daar niet eens de moeite voor nemen om geld in te investeren
Een klein mengpaneeltje voor je speakers zetten? Heb zelf een Behringer Xenyx ? met 1x mic, 2x stereo in en 1x stereo out, werkt prima.
This is an old Topic
No new postings for 4.067 days. Post CommentThat would be 135.6 months or a whopping 11.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.