//Gevraagd in lateleeuw maar ook even als apart topic zodat andere het nog kunnnen terug vinden//
vraagje overCDJ-2000en deCDJ-2000(nxs): Als ik in mijn rekordbox een hotcue maak op een bepaald punt van een nummer 'drukt [hotcue A]' en dan vervolgens op memory rechts klik slaat hij dat op op mijn usb als ik die synchroniseer met rekordbox zover ik weet...
Als ik dan mijn usb in een van boven genoemde spelers prik wil ik dat die hotcue's bekend zijn maar dat zijn ze dan nog niet. Moet ik den Recall ingedrukt houden of 1x indrukken of wat moet ik precies doen om mijn hotcue's bij een track vooraf goed te zetten en er life me er niet me bezig hoef te houden waar ik mn track nou wil beginnen. Hoor t graag van de kenners!
antwoord van Lead:
Je kunt ook per track aangeven of de Hot cue's automatisch geladen moeten worden. Ik zet het zelf standaard uit. Het vinkje bij preferences heb ik dus NIET aangezet.
Ik bepaal per track of ik hem aan of uit wil hebben. Je kunt dit in de eigenschappen van een track aanvinken.
Als je het vinkje namelijk aan hebt staan, zie je als je browsed op de CDJ ook een letter 'H' naast het muzieknootje voor de track. Door het vinkje alleen aan te zetten bij de tracks die hotcues hebben, zie ik in mijn lijst al of hij eerst hotcues gaat laden of niet. Is ook een geheugen steuntje om te zien bij welke tracks ik wat truukjes heb.