Draaien met MC
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mr-    posted on 01-03-2014 16:52
Beetje een gekke vraag wellicht, maar binnenkort moet ik draaien met een MC.
dit heb ik nog nooit gedaan, zijn er dingen waar ik op moet letten?
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II

What do you think about Draaien met MC ??

Vote :   

Lead    posted on 01-03-2014 16:57
ja, dat hij niet te hard staat en meer zijn mond dicht houdt dan hem open trekt.

Een goede DJ is een toevoeging aan je set, nooit de main-act. Ookal denken veel MCs dat het om hen draait.

MC die praat tijdens een overloop of een break naar de knoppen helpt daar zou ik snel klaar mee zijn. Dan gaat het voluime van zijn mic bij mij dicht Winking my eye
Let the BASS be louder
Gerdo    posted on 01-03-2014 17:14
Ik vind dat een MC meer zijn mond dicht moet houden dan open moet trekken. Ik heb het een aantal keer meegemaakt dat ik me erg heb lopen irriteren aan een MC. Ze bleven dan constant door lullen, het sloeg echt nergens op.
Mixuel    posted on 01-03-2014 17:49
MC vind ik nodig om het publiel te triggeren als ze even in zakken, dus als ze een leuke interactie hebben met het publiek vind ik het leuk als ze erbij zijn. Willen ze de hoofdact en beginnen ze raplines te doen of constant blijven praten ben ik blij dat ik de eind controle heb en dan gaat de mic gewoon dicht.
Music is so wonderful !
MarcoMartinez    posted on 01-03-2014 18:39
Ik ben het helemaal met jullie eens. De goede Mc's zeggen niet veel en slechts op gepaste momenten,de slechte lullen de hele tijd overal doorheen.
www.djmarcomartinez.com
Esmee    posted on 03-03-2014 09:51
Vinden jullie het kunnen om de mic gewoon dicht te draaien? Ik heb ter plekke dan altijd zoiets van laat maar...
MarcoMartinez    posted on 03-03-2014 12:17
Poster: Esmee
Vinden jullie het kunnen om de mic gewoon dicht te draaien? Ik heb ter plekke dan altijd zoiets van laat maar...

ik ben het met je eens,het is lastig om de mic dicht te draaien op zo'n moment.
www.djmarcomartinez.com
Mixuel    posted on 04-03-2014 10:00
Poster: Esmee

Totaal niet, met de MC afspraken maken als ie er zich niet aanhoud 1x waarschuwen. 2e x waarschuwen is mic dicht. Wel bespreken met de locatie natuurlijk. Happy, laughing want het gaat om jou set en niet om de MC die is alleen maar toevoeging tenzij de organisator daar anders over denkt. Als je goeie afspraken maakt met de MC is er vaak niks aan de hand.
Music is so wonderful !
Overtracked    posted on 04-03-2014 14:53
Ik vind mc's al tijd vet irritant. Ik ken ook maar weinig mc's die echt iets toevoegen aan een set.
https://soundcloud.com/overtracked
Mr-    posted on 05-03-2014 12:59
Was machtig met MC, eigenlijk was hij maar 1.5 uur geboekt maar uiteindelijk tot sluit gebleven dus ongeveer 3 uur.

top feestje, dak ging eraf. voor mijn eigen setjes merk ik wel dat een MC een toevoeging is; ik praat practisch niet en focus me liever op het draaien, en dan zorgt de MC voor net wat meer interactie met het publiek.
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
Mixuel    posted on 05-03-2014 18:08
1 member likes this  
Poster: Mr-
Was machtig met MC, eigenlijk was hij maar 1.5 uur geboekt maar uiteindelijk tot sluit gebleven dus ongeveer 3 uur.

top feestje, dak ging eraf. voor mijn eigen setjes merk ik wel dat een MC een toevoeging is; ik praat practisch niet en focus me liever op het draaien, en dan zorgt de MC voor net wat meer interactie met het publiek.

Fijn dat het goed gegaan is!
Music is so wonderful !

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

202 Users online: 18 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 37.032
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.709.984