Telegram Groep
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mixuel    posted on 24-02-2014 22:31
Met de komst van Telegram is het jullie vast niet onopgemerkt gebleven dat er een groepsgesprek tot maximaal 199 personen aangemaakt kan worden.

Nu leek het me leuk om net als op het Vato forum een telegram groep te starten op ervaringen, tips, trick, tracks enz uit te wisselen.

Ik hoor iedereen als denken: 'Pff en groeps gesprek steeds m'n telefoon trillen' maar geen zorgen het gesprek kan gemute worden.

lijkt het je leuk om aan dit groepsgesprek mee te doen via telegram? PM me dan je telefoonnummer.
Music is so wonderful !

What do you think about Telegram Groep ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 25-02-2014 02:32
Goed initatief! Maar persoonlijk vind ik het relaxter om zo nu en dan een forum te checken i.p.v. dag en nacht doodgespamd te worden met onzin, want daar komt het toch vaak op neer..
Feel&.Celebrate.Life!
bambamstudio    posted on 27-02-2014 00:45
Dus mijn telefoonnummer geven aan iemand die ik niet ken.... nee dachthet niet
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Lead    posted on 27-02-2014 12:51
Niet zo'n goed idee om mensen hun telefoonnnummers te spammen. Nu WhatsApp is overgenomen wil iedereen vluchten, maar voordat mensen het doorhebben lopen ze uit de handen van de Amerikanen en in de handen van de Russen...

... tja, is de een slechter dan de andere ?

Ik laat Telegram nog even links liggen, heb het gevoel dat daar nog wel eea naar boven komt drijven als mensen er beter naar gaan kijken....
Let the BASS be louder
Mixuel    posted on 27-02-2014 13:15
Poster: bambamstudio
Dus mijn telefoonnummer geven aan iemand die ik niet ken.... nee dachthet niet

Maar wel op je website zetten waar de hele wereld het kan zien?
Music is so wonderful !
Lead    posted on 27-02-2014 15:54
ik weet dat mijn nummer te vinden is, maar staat zeker niet gepost of in de CMS van DJR Winking my eye

Ennuh, het gaat mer er meer om dat ik de nummers van anderen niet naar Telegram stuur, vrienden van me gebruiken het ook, dus mijn nummer zal er al bekend zijn.
Let the BASS be louder
MarcoMartinez    posted on 27-02-2014 22:00
Voor diegene die lead willen toevoegen,zijn nummer is 06- 54........Cry
www.djmarcomartinez.com
hoppie    posted on 28-02-2014 04:58
Lang, lang geleden was er ooit een (kennnen jullie deze nog nog nog...) MSN groep. Dat was best leuk maar msn is een beetje dood. Voor iets vergelijkbaars ben ik wel in maar mijn telefoon nummer? Nee bedankt maar wel een leuk idee.
Question everything
main    posted on 28-02-2014 08:35
Kun je beter een touch groep aanmaken, geen 06 nodig
bambamstudio    posted on 28-02-2014 17:28
Poster: Mixuel
Maar wel op je website zetten waar de hele wereld het kan zien?

Ik heb een bedrijf dus heb weinig keuze daarin. Maar dat is toch net ff iets anders dan het delen in apps waarvan je de werking niet goed kent zoals jeroen zegt.
bambamstudio    posted on 28-02-2014 17:29
Poster: hoppie
Lang, lang geleden was er ooit een (kennnen jullie deze nog nog nog...) MSN groep. Dat was best leuk maar msn is een beetje dood. Voor iets vergelijkbaars ben ik wel in maar mijn telefoon nummer? Nee bedankt maar wel een leuk idee.

OW er is iets wat al zo oud is als internet: IRC
Mixuel    posted on 01-03-2014 17:52
Bedankt allemaal voor de reactie's, ik begrijp dat jullie graag je telefoonnummer prive houden.

Dan houden we het bij het forum!
Music is so wonderful !

This is an old Topic

No new postings for 4.089 days.
 Post CommentThat would be 136.3 months
or a whopping 11.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

96 Users online: 7 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 26.280
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.634.031