1e eigen housemixtape
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jari076    posted on 20-02-2014 11:56
Hallo beste mensen,

ik heb voor het eerst een mix gemaakt en op soundcloud gepost.
Het genre is Progressive House.
https://soundcloud.com/jarinelisse/progressive-house-mix-0-1

Zou graag weten wat jullie ervan vinden!

Groetjes Jari

What do you think about 1e eigen housemixtape ??

Vote :   

Lead    posted on 20-02-2014 16:50

Voor de mensen die snel willen klikken : https://soundcloud.com/jarinelisse/progressive-house-mix-0-1

Aardig mixje, genoeg tracks -tegen-het-commerciele-aan, lekker herkenbaar dus. Mixtechnisch vallen mij geen extreme truuks ok of heb ik grote onnauwkeurigheden kunnen ontdekken. Gaat de goede kant op dus.

Ik zou wellicht iets minder herkenbare tracks gebruiken, dan verras je de luisteraars Winking my eye Maar houdt niet in dat dit een lekker luisterbaar mixje is.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 20-02-2014 17:02 (14%)
Jari076    posted on 20-02-2014 17:26
Hartstikke bedankt voor je feedback!
TimGrand    posted on 20-02-2014 17:35
Hi Jari, net wat Lead zegt, probeer een beetje onderscheidend te blijven. Dus bij wijze van niet de Beatport top 10 in je mix knallen. Daarnaast, probeer je set op te bouwen. Het zijn allemaal rammers. Zou je dit bijvoorbeeld ook draaien als je moest openen en de zaal moet opwarmen? Uiteraard kun je een aantal rammers in je mix knallen, maar niet (in dit geval) 20 minuten lang Cry. Verder eigenlijk geen gekke dingen, dus prima gemixt. Met welke set heb je dit gedraaid/opgenomen? Overigens, je zegt Progressive House Mix, maar zitten voor mij gevoel aardig wat Electro House tracks in i.p.v. Progressive Cry.
Check: www.facebook.com/officialtimgrand
User edit by TimGrand on 20-02-2014 @ 17:35:36 (1%)
Jari076    posted on 20-02-2014 19:14
Bedankt voor de feedback! Ik heb me inderdaad wat mee laten slepen door te veel te denken; Wow dit is echt een banger, die stop ik erin. Maar misschien is wat meer over de opbouw nadenken een goed idee. Heb het met een Numark Mixtrack Pro gemixt en met mijn software live opgenomen. Misschien even nadenken over de naam, vind het onderscheid tussen genres soms moeilijk perfect te onderscheiden.

This is an old Topic

No new postings for 4.208 days.
 Post CommentThat would be 140.3 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

157 Users online: 117 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 84
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.797.121