Ik heb afgelopen weekend een klein mixje gemaakt en ik vroeg me af hoe ik het zou kunnen verbeteren. Dus graag wat constructieve commentaar. Btw ik weet dat het laatste nummer slecht gekapt is.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Fuck, en was helemaal vergeten om tracklist bij te voegen.
Link: www.mixcloud.com/soundofprodigy/mixing-session-2/
Stijl: EDM(beetje commercial)
Tracklist
-Bob Sinclar - Summer Moonlight
-Martin Garrix - Animals
-Bingo Players - Out of my mind (Dada Life Remix)
-M83 - Midnight City (Eric Prydz Private Remix)
-Cash Cash - Take me home
-Dizzee Rascal ft. Armand van Helden - Bonkers
-Steve Aoki - Boneless
-Yellow Claw - Shotgun
1 member likes thisIk heb de layout van je openingstopic aangepast, zo leest het wat lekkerder voor mensen
Mixjes klinkt ok met wat kleinigheidjes
Sommige overlopen eindigen wat abrupt zoals rond de 4:00. Zou soepeler kunnen lopen met een filter of langzamer uit faden. Die overloop van rond de 11:00 zou ik iets eerder uitgemixed hebben.
Bedankt wou het zelf doen maar de editor gooide mijn layout steeds door elkaar. Inderdaad, mijn grote probleem is nog altijd mijn gear. Ik draai met een hercules controllertje en vdj (heb traktor geinstalleerd maar die herkent mijn soundcard niet) Maar ik heb een job in een 'spar' winkel voor deze zomer, dus in augustus ga ik wss om een DDJ SX wat proberen verdienen met draaien en misschien upgraden naar SZ of anders. Verder had ik een vraagje over hoe ik dat laatste nummer er in kan mixen. Het is 145bpm geloof ik, tegenover de 128-130bpm van de rest en ik vind maar geen punt om dat erin te brengen.
Soms moet je ook accepteren dat sommige nr's niet bij elkaar passen qua tempo en ze dus niet mixen qua beatmixen. Door het gebruik van effecten kan je ook een nr afbreken en het volgende nr erin gooien, denk aan: echo, reverb reverse reverb Etc etc.
Bedankt allemaal, ga er zeker aan denken bij een volgende mix
Dj'ing is about the music, not the popularity.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.