Recordbox vraag
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MarcoMartinez    posted on 12-02-2014 18:48
Nog even een recordboxvraag!

Ik heb inmiddels een nieuwe indeling gemaakt bij playlistst heb ik 3 mappen gemaakt.
Een daarvan is de map allround gigs in deze map zitten de verschillende playlists nl:
-house hits
-top 40
-90's
-80's
-70's

etc.

Op mijn 2 USB's heb ik dezelfde indeling en deze is ook geexporteerd maar er komen elke week nr's bij die ik ook direct in de playlist zet.

Nu is mijn vraag hoe kan ik zonder alles 3 keer handmatig te doen ( 1x in mijn masterbestand playlist inrecordbox+ 2x een copie hiervan naar USB) verder gaan en de tracks exporteren naar mijn 2 usb's?

Ik heb vanmiddag t internet afgezocht inclusief derecordboxsite maar kan er niks van vinden.
Wie kan me helpen?
www.djmarcomartinez.com
Mod edit by Lead on 13-02-2014 13:44 (1%)

What do you think about Recordbox vraag ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 12-02-2014 23:25
Correct me if i'm wrong

Het importeren van de muziek naar rekordbox doe je handmatig. Daarna het traject van computer naar USB.
Er is volgens mij een functie automatische synchronisatie binnen rekordbox? Dan zou je ook bepaalde playlisten kunnen selecteren, deze worden dan automatisch bijgewerkt wanneer je de stick in de computer drukt. Hoef je verder niks aan te doen.

Is dit wat je bedoeld?

Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 12-02-2014 23:43

Rekordbox Auto Sync PlaylistsWat je wil is te doen hoor Happy, laughing

Je moet dan voor je device het automatisch syncen van de playlisten die je wilt aanzetten.

Selecteer : Device, klik dan op je device, een aantal tabbladen verschijnt rechts.

Selecteer dan de playlisten uit je collectie die je voor dat device gesynced wilt houden.
Herhaal deze stap voor iedere device waarop je lijsten in sync wilt houden.
Verwijder je devices wel netjes, trek niet zomaar de stick eruit !

Voortaan zullen de stick automatisch gesync worden met de lijsten op je computer zodra rekordbox er eentje herkend.

Na een update moet je dus ieder device even aansluiten en de sync zijn werk laten doen.

1 keer instellen, daarna alleen devices wisselen Happy, laughing

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 13-11-2014 11:09 (1%)
MarcoMartinez    posted on 13-02-2014 09:44
Poster: Lead
a href='////www.djresource.eu/images/dump/screenshot/Rekordbox-Sync-Playlists-20140212-235740.jpg' target='blank'>Rekordbox Auto Sync PlaylistsWat je wil is te doen hoor Happy, laughing

Je moet dan voor je device het automatisch syncen van de playlisten die je wilt aanzetten.

Selecteer : Device, klik dan op je device, een aantal tabbladen verschijnt rechts.

Selecteer dan de playlisten uit je collectie die je voor dat device gesynced wilt houden.
Herhaal deze stap voor iedere device waarop je lijsten in sync wilt houden.
Verwijder je devices wel netjes, trek niet zomaar de stick eruit !

Voortaan zullen de stick automatisch gesync worden met de lijsten op je computer zodra rekordbox er eentje herkend.

Na een update moet je dus ieder device even aansluiten en de sync zijn werk laten doen.

1 keer instellen, daarna alleen devices wisselen Happy, laughing

THX Jeroen ik ga t proberen!

btw het project om een avond te organiseren loopt nog, zodra ik hier meer van weet meld ik me.
www.djmarcomartinez.com
Lead    posted on 13-02-2014 11:16
Lijkt me een gezellig avond worden, waarom geen apart topic maken hier en kijken of er mensen zijn die hier komen en er ook bij willen zijn ?

PS, Er gaan op dit moment nog wat dingen mis hier op de website, dat plaatje kreeg ik in de WYSIWYG editor niet goed en er gaat blijkbaar ook wat mis met je quoting...

In de achtergrond ben ik bezig met voorbereiden om DJR responsive te maken, dan loop ik ook gelijk dat soort dingen na. De Imagedump deed het ook niet tot gisteren, Gallery zou moeten werken...
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 4.143 days.
 Post CommentThat would be 138.1 months
or a whopping 11.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

47 Users online: 17 Guests (30 Unknown)
Pages generated today : 13.753
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.778.167