Rekordbox Workshop-Training-Cursus
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 22-01-2014 17:32
Ik krijg laatst nogal veel vragen wanneer en vooral waar ik weer een Rekordbox workshopje geef. Ik ga proberen deze info wat trouwer te delen hier op het forum, ik ga daar nogal eens aan voorbij in de hitte van de strijd.

De eerste volgende Rekordbox Training zal ik geven in OJC Inventas in Noord Holland. Er is op facebook een event aangemaakt hiervoor waar je alle informatie kun vinden. Daar kun je je ook opgeven als je erbij wilte zijn, ik begrijp dat die zaal groot genoeg is, dus een ieder zou erin moeten passen.

Rekordbox Workshop door Jeroen Groenendijk @ Facebook
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 17-02-2014 15:08 (1%)

What do you think about Rekordbox Workshop-Training-Cursus ??

Vote :   

Ywe    posted on 23-01-2014 20:49
Mocht je eens in Drenthe/Groningen/Friesland zijn dan hoor ik het graag! Ik gebruik bij lange na niet de potentie van rekordbox. Nu helemaal niet want hij wil niet eens meer opstarten! Het logo wipt 1 keer op en neer in mn mac dock, en verder geen sjoege...
MarcoMartinez    posted on 23-01-2014 20:52
Altijd lastig mensen die je bellen met recordboxvragen Winking my eye

Mochten er mensen zijn in de omgeving van Tilburg reageer dan even op mijn Facebookpagina op mijn bericht van 20 Januari, wellicht dat we dan ook een avond in Tilburg kunnen houden.

Ik heb al wat bevriende DJ's die graag willen komen maar hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Reageer NIET alleen door je naam in te geven ,maar even door ' ik doe mee ' in je reactie te zetten.

bij voldoende aanmeldingen kan er ook iets georganiseerd worden, met medewerking van Jeroen ( Pioneer) in Tilburg of omgeving.

www.facebook.com/marcomartinezmusic
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 26-01-2014 @ 09:41:01 (1%)
Lead    posted on 27-01-2014 12:17
Ik ben in overleg om een avond te gaan doen in Groningen, dus Ywe, ik kom een keer heel erg in de buurt Happy, laughing
Als ik de datum en locatie (omg Groningen) bevestigd heb laat ik het zeker even weten.

Marco, heb ook onder jouw posting op FB een reply gegeven, ik ben erbij Happy, laughing
Let the BASS be louder
Ywe    posted on 27-01-2014 12:38
Top!
MarcoMartinez    posted on 31-01-2014 08:07
Ik zag t thx Jeroen, komt goed
www.djmarcomartinez.com
Lead    posted on 17-02-2014 15:09
Vanavond 19:00 is het zover, hopelijk tot dan....
Wie niet heeft opgegeven kan dit alsnog doen... of gewoon aan komen vliegen vanavond Happy, laughing
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 4.139 days.
 Post CommentThat would be 138 months
or a whopping 11.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

44 Users online: 16 Guests (28 Unknown)
Pages generated today : 13.566
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.777.980