Ik ben al jaren bezig met (vooral) geluidsapparatuur in de professionele categorie. Dit is enkele jaren geleden uitgegroeid tot een bedrijf (think! audio) waar vooral op de dance-kant gericht wordt met verhuur en verkoop. De appartuur is hier dan ook op geselecteerd...en wordt er blijvend gezocht naar nieuwe of verbeterde apparatuur voor de dj's.... De relatie met dj's hierbij is dan ook groot zoals iedereen zal begrijpen, aangezien de Dj's en de toeleveranciers zo goed mogelijk samen dienen te werken en het uitvoeren van hun werk een stuk makkelijker en plezieriger voor elkaar kunnen maken.
Zelf heb ik uiteraard ook wel eens tijd tot tijd wat plaatjes gedraaid voor de lol, echter laat ik dit toch graag over aan de echte prof's. Ieder zijn vak zullen we maar zeggen...
Wellicht kan ik her en der wat tips geven voor wat betreft geluids-/dj-apparatuur en ik zal zeker blijven leren van de ervaringen van de Dj's hier.
Groeten, Remco
User edit by Remcovdwerff on 06-03-2006 @ 18:56:56 (14%)
What do you think about Introductie Remcovdwerff ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou, ik heb me NET geregistreerd en kan ong. hetzelfde verhaal neerzetten... Alleen heb ik ook ervaring met licht, video en management! Zal de rest in een eigen intro plempen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.142 days. Post CommentThat would be 238.1 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...