Hey allemaal, Ik heb binnenkort een klus bij een discofeestje voor 9 jarigen. Aangezien ik nog nooit een disco voor 9jarigen heb gegeven heb ik niet echt een idee wat ik kan draaien (alleen K3 en van die oude hits lijken me nogal saai) Wat voor muziek moet ik gaan draaien? Ook gewone hits uit de top 40, zo ja welke? Is er nog iets anders belangrijk als je een disco geeft voor 9 jarigen? Alvast bedankt Groetjes Bowie Steutel (DJ Neonator)
Music is the language of your soul
What do you think about Welke muziek vinden 9 jarigen leuk? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb onlangs discoschaatsen gedraaid voor een doelpubliek 10-15 en n van die gasten (schat hem 11 jaar) kwam toch ne Tsunami aanvragen. Ik zou ook gewoon voor commercile muziek gaan, de top40 eens open doorlopen bvb
Ik weet dat mijn nichtje enkele jaren geleden (nu 8) al gek was van Pink. Broer (2 jaar ouder) luistert erg veel radio en cd's van zijn pa (daar zit flink wat gitaar werk tussen) Onderschat ze maar niet. K3 is voor kleine kinderen. 9 jaar is al veel te oud voor K3, en volwassenen doen enkel dom op kindermuziek na wat alcohol, iets dat de 9 jarige nog niet meemaakt dus. Vorige maand op een feest van me was er een meisje van ongeveer 10 a 11 en die zong rihanna door de micro (en ander tenenkrullends modern) Misschien bieber, vermoedelijk one direction en nog meer van dat vreselijks. Gaga, rihanna, en andere wannabe madonna's. Als kinderen oudere broer of zus hebben, of pa die veel muziek speelt, maakt dat mee hun smaak en kennis. Ze zijn liever mee met 'ouder' dan jonger... Weet je zelf nog hoe graag je toen 'groot' wou zijn?
Last year this dj got bored and tried to produce
User edit by macmiata on 20-01-2014 @ 11:27:57 (33%)
This is an old Topic
No new postings for 4.128 days. Post CommentThat would be 137.6 months or a whopping 11.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.