Poster: Lead
img class='news' style='float: right;' src='http://img.ebyrcdn.net/255947-008894-290.jpg' alt='Netgear FS105 network switch' width='290' height='290'>Je kunt inderdaad alleen de files delen over de ProDJ link en niet via USB.
Een netwerk switch kost ongeveer 30 euro en is een klein kastje wat je zo mee zou kunnen nemen.
Neem in ieder geval GEEN Hub, dat is vragen om problemen. De switches die ik al jaren gebruik zonder noemenswaardige problemen zijn Netgear's. Dit zijn zeker niet de allerbeste, maar wel de meeste degelijke (metalen) die je kunt komen voor het geld.
Netgear FS105 network switch
En de eerste laptop met 2 netwerk kaarten ingebouwd moet ik ook nog tegen komen
Poster: robgerrits25
Dan ga ik toch maar over naar pro dj link, ik wil natuurlijk wel graag alles uit me gear halen ^^
waarom raad je een Hub af als ik vragen mag? ik ben nou aan het kijken voor zo'n netwerk switch in ieder geval.
weet iemand van jullie of het ook mogelijk is een router op een andere locatie te plaatsen als (bij ons thuis) in de meterkast? anders moet ik dus als ik het zo bekijk een kabel van de meterkast naar mijn kamer zien te krijgen wat niet echt handig lijkt haha.
Poster: robgerrits25
Dan ga ik toch maar over naar pro dj link, ik wil natuurlijk wel graag alles uit me gear halen ^^
waarom raad je een Hub af als ik vragen mag? ik ben nou aan het kijken voor zo'n netwerk switch in ieder geval.
weet iemand van jullie of het ook mogelijk is een router op een andere locatie te plaatsen als (bij ons thuis) in de meterkast? anders moet ik dus als ik het zo bekijk een kabel van de meterkast naar mijn kamer zien te krijgen wat niet echt handig lijkt haha.
Poster: Dolivieira
Een switch is een switch. kan niet veel mis mee gaan. En als het niet werk breng je hem gewoon terug.
Poster: Yorick
Ben ik het niet helemaal mee eens, heb in het verleden diverse storingen gehad met switchen die niet van Netgear waren. (merk en type weet ik niet meer welke storing gaven)
Storing liepen van CDJ's konden niet gevonden worden tot en met uitvallen tijdens gebruik.
Heb daarom altijd als ik op productie ga zelf een Netgear switch mee met zes netwerkkabels.
Owja, de Netgear switch is even duur als die jij aangeeft bij de Media Markt...