Rekordbox 2.2.0 + CDJ350 probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ElReyGrande    posted on 22-12-2013 12:59
Hallo,

Sinds gisteren heb ik 2 nieuwe usb stickjes gekocht (SanDisk Cruzer Glide 16GB) omdat mn andere te klein waren geworden. Nu wilde ik daar mijn playlists opzetten en dat ging prima. Totdat ik mijn usb?s in mijn cdj350?s deed hierbij kreeg ik alleen bij een mapje (bij elk nummer op 3 na) de foutmelding E 8306.
Nadat ik wat ging zoeken op het internet en hier op het forum kwam ik erop uit dat die melding meestal voorkwam als je je tracks op een verkeerde manier had verwijderd, dus niet via rekordbox. Of wanneer de nummers nog wel in rekordbox stonden maar niet meer op je hardeschijf.
Ik heb geen van bijde, heb de nummers niet verwijdert en heb ze nog op mijn hardeschijf staan (ook nog een keer opnieuw laten analyseren door rekordbox). Ik zou graag willen weten of jullie mij verder zouden kunnen helpen, vooral omdat ik over een week een aantal gigs heb staan en ik die usb?s dan opzich best hard nodig heb!!
Op mijn andere usb?s vond de CDJ dezelfde nummers wel

Kevin
User edit by ElReyGrande on 22-12-2013 @ 13:09:03 (6%)

What do you think about Rekordbox 2.2.0 + CDJ350 probleem ??

Vote :   

Lead    posted on 22-12-2013 13:36
Formatteer je USB opnieuw als FAT32 (gebruik je mac of pc ?) en exporteer de files opnieuw. Dit lost vaan issues op. Check ook even of er geen overtollige files op de stick staan die voor verstoring kunnen zorgen.

EDIT : schiet me net te binnen, staat de pulldown in je export settings wel op CDJ ?
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 22-12-2013 13:39 (41%)
ElReyGrande    posted on 22-12-2013 14:52
Thx ben dat nu indd aan het doen, heb gelezen dat het standaard formaterren van Windows (gebruik dus pc) niet wordt aanbevolen dus doe het nu met de HP tool alleen duurd dit wel echt ontiegelijk lang, weet niet of dat zo hoort?
USB was helemaal leeg en heb alle bestanden er ook vanaf gegooid. Ja die staat op CDJ!

EDIT: ben nu namelijk al 1.5 uur bezig en dat lijkt me een beetje overdreven lang, maar durf hem ook niet stop te zetten, niet dat dalijk mijn hele usb onbruikbaar is.
User edit by ElReyGrande on 22-12-2013 @ 14:53:29 (54%)
Lead    posted on 22-12-2013 16:32
wel rekordbox afsluiten, die is bezitterig met toegangsrechten.

Die HP tool is de goed, ik gebruikte zelf ook wel Swiss Knife tool (here). Maar tegenwoordig doe ik formateren met de Mac, dat werkt altijd...
Let the BASS be louder
ElReyGrande    posted on 22-12-2013 16:59
Ja het formateren is uiteindelijk gelukt mn tweede usb had er maar 5 min. voor nodig haha. Het formateren was dus uiteindelijk ook het probleem hij pakt nu weer alles.
Bedankt voor de hulp iig en er het topic kan dicht Happy, laughing
Lead    posted on 26-12-2013 12:37
Met welke programma of op welke manier heb je nu wel kunnen formateren ?
Let the BASS be louder
ElReyGrande    posted on 03-01-2014 17:54
How had dit berichtje niet meer gezien sorry, is toch gelukt met die HP tool. Alleen het probleem blijft toch nog voortbestaan, elke keer als ik mijn usbs wil synchroniseren met de rekordbox playlists krijg ik (bij de nieuwe tracks) weer dezelfde foutmelding. Ik moet mijn usbs dan weer gaan formateren en dan doen ze het weer wel. Dit moet niet de bedoeling zijn lijkt me. Misschien iemand nog suggesties?
robgerrits25    posted on 09-01-2014 14:37
Heb je niet toevallig je file een keer verplaatst nadat je hem al eens in rekordbox had geimporteerd? als je deze namelijk van locatie laat wisselen van een naar een andere map dan raakt rekordbox het spoor ook bijster, daarna was het bij mij in ieder geval opgelost ik had ongeveer hetzelfde probleem. dus je zou is kunnen proberen om je file uit rekordbox te verwijderen en nogmaals te importeren Winking my eye
ElReyGrande    posted on 10-01-2014 18:06
Als het goed is heb ik die niet verplaatst, maar ik ga er nog even naar kijken! Had een paar andere tracks ook al verwijdert en weer opnieuw laten analyseren, maar dat was nog voor het formateren dus eventjes dus even kijken of hij ze nu wel wil pakken.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

59 Users online: 14 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 18.657
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.783.071