? Wat een jaar was het weer, na mijn mening zijn er zoveel talenten bij gekomen, heb er een aantal tussen uitgepikt en gesupport in de Yearmix. Over het algemeen heb ik niet echt naar tracks gekeken die er echt tussen uitklapte dit jaar. Maar meer tracks die het voor mijn gevoel het waren!?
Ik hoop dat jullie de mixtape waarderen, als er nummers zijn die jullie graag willen weten zeg even de tijd dan kan ik zeggen welke track het is!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Haha die intro is vet ! Heb nog geen tijd/zin om hem helemaal te luisteren maar dat komt goed.
Music is so wonderful !
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.