Poster: RyanSilva
Hoeveel mensen lopen nog met usb/sd en cd's?
Poster: main
Da's puur een degelijke leer-curve. Dat ding heeft zoveel opties, ben je wel even mee bezig voordat je t allemaal snapt
Poster: Dyno
Dus, wat doen jullie dan als er niet aan de eisen van je rider voldaan wordt?
Stel er staan CDJ1000mk3's en een ander merk mengpaneel dan Pioneer ...........
Draai je dan niet? Loop je weg? Wat doe je?
Dus, wat doen jullie dan als er niet aan de eisen van je rider voldaan wordt?
Stel er staan CDJ1000mk3's en een ander merk mengpaneel dan Pioneer ...........
Draai je dan niet? Loop je weg? Wat doe je?
Poster: MattRussel
............ organisatorische fouten. Maar ik zou wel een extra kost durven aanrekenen.
Ben je dan niet bang dat ze volgende keer jou niet meer vragen omdat je eisen te hoog zijn?
Poster: MattRussel
nee, ze doen het maar, mijn eisen zijn niet hoog, ik ga niet gaan neuten over een drankje ofzo, enkel het technische materiaal moet in orde zijn. als ik 2 vrije stopcontacten vraag, dan is die eis niet zo hoog, dan moet dat er staan. van pioneer vraag ik gewoon of 1000's, of 2000's of 900's of 800's of 850's maakt me niet uit, de mixer wil ik van pioneer maar boeit me niet dewelke. en weetje, staat er een rodec, dan kan het mij ook niet schelen hoor. (alleen jammer dat ik dan geen effectenbak heb maar dat los ik op met de interne van serato)
verder als ik zelf een ganse avond draai, breng ik voor 20 euro extra mijn eigen pioneer sx mee. maakt me niet uit wat een ander doet. maar zet er geen numark of denon, want ik ga geld bijvragen. waarom? simpel, ik ben niet veeleisend, als je daar nog niet aan kan voldoen, ben je geen goede organisator. punt andere lijn
Poster: Winston
h1 id='watch-headline-title' class='yt'>
Poster: markvriens
Gedeeltelijk status... t is zegmaar de Pioneer onder de wodka. Moet eerlijk zeggen dat het mij ook altijd wel erg goed smaaktMaar een fles Smirnoff is ook geen probleem haha!