Ik heb te koop een american audio commanderplus. Is gisteren aangekocht, doe hem weg omdat hij me niet bevalt en de cdj meestal in het rood komt Vraagprijs 100 euro.
Originele verpakking aanwezig! Handleiding ook aanwezig Beschrijving:
New silver brushed aluminum face
Now with Fader Q-Start
4 channels
3 phono, 6 line, 3 mic, 3 aux
Balanced outputs
LED display for each channel
Rotary Kills
2 Zones with Bass & Treble
"L" shaped case design
Cue Mixing
Feather Fader crossfader
Bass, Mid, Treble & Gain per channel
User edit by the-melody on 13-03-2006 @ 17:18:00 (100%)
What do you think about (TK) American Audio commander plus ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
p.s het kan dus zijn dat je deCDJ wel op een line hebt aangesloten , maar dat die line nog geen phono is , want blijkbaar na het bestuderen van de handleiding op internet(net even gedaan)kan je dat dus met de switches op het backpanel inschakelen.
een kanaal kan dus alles zijn wat jij wil, mits je dat even netjes afregelt!
ik heb hetzelfde probleem op m'n Beat4 maar ik kan het je zweren dat dit GEEN fout van jonas is; het is een probleem met die mixers (icm CDJ??). Als er een oplossing is, dan is die intern (lees: interne switches schakelen ofzo).
Vreemd ik heb die andere van JB maar dan zonder beat counter kan ff niet op de naam komen. maar ik heb geen probleem met mijn cdj's gehad als ik ze erop aan sloot. en ik dacht dat de beatcounter het enigste verschil was tussen die twee maar blijkbaar dus niet (en nee ik heb niet de MkII versie:P)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community