storend geluid boxen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RemcoRelion    posted on 01-12-2013 11:16
Goedenmorgen Happy, laughing

Ik heb een probleem met mijn geluid namelijk als ik ga gamen dan maken me boxen een heel erg zoemen/storend geluid. Nu heb ik dit ook wel met internetten maar heel zacht en eigenlijk nauwelijks merkbaar.

Hoe kan het dat ik er met het gamen zoveel last van heb? ligt dit aan me instellingen misschien?

Don’t be a prisoner of your own style!

What do you think about storend geluid boxen ??

Vote :   

Mixuel    posted on 01-12-2013 12:32
Probeer eens een ongeaarde stekker te gebruiken aan je laptop Winking my eye
Music is so wonderful !
Estacy    posted on 01-12-2013 14:10
1 member likes this  beetje meer informatie.
Is het een laptop, PC of mac?

Gebruik je een externe geluidskaart? Wat voor speakers heb je? hoe zit het aangesloten?

Zoals Mixuel al aangeeft, kijk eens naar geaarde en ongeaarde stekkers
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
main    posted on 01-12-2013 15:22
Zoals hierboven gezegd, je hebt waarschijnlijk te maken met een aardlus. De simpele oplossing is een ongeaarde stekkerdoos, maar wil je dit helemaal veilig doen dan kun je het beste een 'aardlus isolator' halen.
RemcoRelion    posted on 01-12-2013 19:09
Het is een pc en een interne geluidskaart.

Maar ik vind vooral vreemd dat het tijdens gamen heel erg is en met normaal gebruik eigenlijk niet merkbaar.

4cdj2000    posted on 01-12-2013 20:39
zijn het actieve of passieve boxen?

Aardlus is inderdaad vrijwal altijd brommend, als het je computer of gameconsol zelf is dan is het meer een hoog fluitend geluid.?

Trek even uit je tv de stekker van de antenne er uit, de massa zit daar aan 'echte aarde'.
RemcoRelion    posted on 01-12-2013 22:59
Actieve en ze lopen ook via subwoofer van krk.
Maar wanneer er echt wat gebeurt in het spel dan is het vooral hard en wanneer er een laadscherm is dan is het een stuk zachter. Dus het lijkt me toch wel klein beetje daar mee te maken hebben.

Wat bedoel je met die laatste zin? Wanneer de antenne die naar de tv loopt er uit is dan zou het misschien minder zijn?
4cdj2000    posted on 04-12-2013 20:47
de buitenmantel van je antennekabel gaat vaak naar een straatkast de kabelleverancier een aardpen in de grond heeft geslagen. Uit eigen ervaring weet ik dat hier mijn aarlus in zat.?
?
Is het een consol of een pc?
RemcoRelion    posted on 04-12-2013 20:51
Hmm zoveel begrijp ik er niet van haha.

Ik zal even vertellen hoe het nu staat.

Ik zit op zolder waar meerdere stekkerdozen liggen( ik weet niet of geaard is of ongeaard) ik heb nu een externe geluidskaart aangesloten op pc en op de geluidskaart krk 10s subwoofer aangesloten ( geluidskaarti is tascam 122 mk2 ) me monitoren staan aangesloten op me subwoofer. Alles is actief en ik werk met een windows pc(8.1)

This is an old Topic

No new postings for 4.176 days.
 Post CommentThat would be 139.2 months
or a whopping 11.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

128 Users online: 9 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 45.189
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.652.940