Zo goed als nieuw. Technisch 100% dus, gebruiksporen mogen..
Prijs
tot 850,-
Transport
Ophalen moet mogelijk zijn, dus moet ook te testen zijn.
Beschrijving
Ik zoek ??n van deze mixers die technisch 100% in orde is.
Ik wil maximaal 850,- betalen, want dat is mijn maximale budget. Daarnaast heb ik eventueel voor de liefhebber een Akai MPC 500 (drumcomputer), Tascam DP-02?(8-Track draagbare studio) en een DJM-250-K (?geen uitleg nodig) in de aanbieding.
Heb jij toevallig nog een van deze mixers staan voor de verkoop, stuur me een PM of reageer op deze topic. Of mocht je geintresseerd zijn in de drumcomputer of de draagbare studio, mag je dat ook laten weten. (de mixer gaat er pas uit als ik genoeg geld heb voor een nieuwe...)
Wie kan mij helpen?
Met vriendelijk groeten,
Flo-Rise (TechNose)
?
What do you think about [GZ] Allen & Heath Xone 42 / 92 / DB2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.185 days. Post CommentThat would be 139.5 months or a whopping 11.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.