Rekordbox vraag
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

erwiin    posted on 26-11-2013 00:18
Ik weet niet of dit het juiste gedeelte is om het te vragen maar oke,
?
Ik heb van een vriend van me een hardeschijf meegekregen met muziek erop + playlisten,
allemaal leuk, lief en aardig en zodra ik hem op me CDJ's aansluit vind hij ook direct alle playlisten.
Nou wil ik die playlisten + alle muziek op me PC hebben.
Ik heb de HDD aangesloten op de pc en in recordbox staat hij ook mooi bij Devices.
De playlisten staan erop en kan gewoon afspelen, maar hoe krijg ik alle muziek + playlisten op me PC??
De muziek zelf kan ik nergens op zijn HDD vinden, hij heeft zelf geen flauw benul hoe je moet en of kunt exporteren,, Hoop dat iemand mij kan helpenHappy, laughing
?
Alvast bedankt

What do you think about Rekordbox vraag ??

Vote :   

mikedhanpat    posted on 26-11-2013 10:41
Gezien je zegt pc ga ik ervan uit dat je windows draait.
Krijg je als je de HDD aansluit geen pop-up venster met opties te zien wat je wil doen? Meestal staat daar tussen bestanden importeren of muziek importeren. Dat zou je kunnen proberen.?

Een andere mogelijkheid is om naar deze computer te staan en te klikken op je schijf en nog eventueel naar een map als die er tussen staat.?
vervolgens op rechter muisknop klikken en naar eigenschappen gaan. Kijk dan bij het tabblad algemeen of de optie verborgen aangevinkt staat.?

Tot slot kun je in rekordbox bij een willekeurig nummer kijken bij info wat de bestandslocatie is.?
Hieruit kun je afleiden wat de mappenstructuur van je HDD is. Ga nu naar deze computer -> HDD en ga klik dan bovenin de balk. daar komt dan bijvoorbeeld E:... te staan. Je kunt dan hier de bestandslocatie van je nummer invoeren (bijvoorbeeld E:muziek2013oktobertitel-nummer.mp3?en dan op enter drukken om daar heen te gaan. Nu krijg je dat nummer te zien als het goed is. Haal je dan vervolgens het stukje titel-nummer.mp3 weg dan kom je in de map oktober terecht. Doe nu het trucje in de tweede alinea en alle nummers in die map moeten zichtbaar worden.?

Als je een paar printscreens maakt van je mappenstructuur kan ik je nog specifieker helpen.?

CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

129 Users online: 25 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 42.614
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.715.566