ik ben wel niels noir (no shit sherlock). ik ben geband op mn oude account omdat ik een topic aanmaakte 'motherfuckin animals' en daarna de drop van het nummer in woord. Je weet wel dat nummer animals van Martin garrix. Redelijk bekend dacht ik ook wel hier bij de admins, maar ze konden de grap niet waarderen. Dit vind ik erg jammer want ik vind dit een leuk forum. En die proxysites zijn nogal omslachtig en sloom. ik hoop dat jullie wel snappen dat het een grap was en dat de admin hier op zou willen reageren. groeten,
NIELS NOIR
What do you think about Even 'voorstellen' ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.268 days. Post CommentThat would be 142.3 months or a whopping 11.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.