Poster: hoppie
Pioneer heeft opeens de preformance video verwijdert. Helemaal terecht want die sloeg echt helemaal nergens op
Poster: HeroS_NL
Haha die had ik eigenlijk wel willen zien..
Poster: hoppie
je linkje klopt niet helemaal
Poster: Snoey
Geen toevoeging op het item?
?
Iemand nog een mod gezocht? (niet dat je er veel aan hebt, deze heeft alleen commentaar en toont geen initiatief om een nuttige tip te geven om de link werkent te krijgen).?
?
Jammer dat ze de pro status niet kunnen afpakken voor mensen die hier komen om alleen te zijken in plaats van zijn ervaring over een bepaald onderwerp te delen.?
Poster: RAS
Je draait het onderwerp van het gesprek van 'cdj-900 NXS' naar 'hoe ziet de gear van de toekomstige DJ eruit' en je bent verbaasd dat je daar commentaar op krijgt? Misschien even een nieuw topic voor openen![]()
Ontopic
Een paar mooie verbeteringen van de cdj-900 en ik kan het nu ook begrijpen als mensen een cdj-900nxs kopen. Dat snapte ik bij de voorloper nog niet. De vier regels van een matrixschermpje waren echt geen vervanging voor een cd-map met zoveel regels als je op een pagina van je map kwijt kon. Met zo'n lcd schermpje krijg je een beetje overzicht. Het blijft echter een kreupele cdj-2000 zonder hotcue's.
Poster: main
Hoezo kreupel? Doe mij de 900 nexus maar ipv de 2000. slip mode + instant loop FTW