Nou, ik ben er BIJNA!
Vandaag lekker aan de gang geweest en alle kabels netjes gemaakt en de TV, DVD en spelcomputers afgemaakt:
Begonnen met de spelcomputers. De plank zat eerst keurig in het midden maar dan paste de PS3 en de Wii niet meer qua kabels. Die had ik niet meegenomen in mn metingen. De oplossing was om de steunen niet exact in het midden vast te maken maar iets naar achteren te verschuiven zodat de plank meer naar voren kwam. Daardoor paste het wel!
Omdat er een centimeter tussen de expedit aan de DJ kant, en de plaat waar de TV aan hangt zit kunnen daardoor de kabels mooi lopen. Onderin de expedit ligt een stroomblok waar deze apparatuur allemaal in zit:

Toen alle kabels in de bak een beetje netjes waren (gewoon samengebonden met kabelbinders) heb ik de platen op het meubel teruggeschroeft. De sleuven heb ik aan de binnenkant frost filters geplakt om het matte egalen effect te krijgen. voor de liefhebbers: Lee Filter nummer 129 (Heavy Frost)
Echt daardoor kreeg de booth al super effect!

De speakers heb ik netjes voor de gaten gezet en vastgezet met een wigje. vervolgens het geluid even getest maar dat ging verdomd goed! Ook even een video gemaakt waarin de lampjes ook even werkend zijn te zien!
https://www.facebook.com/photo.php?v=638858089494546&l=3816671178411256722Vervolgens de DVD speler en de game consoles getest, werkte perfect!

En als laatste de bekabeling van de DJ set getest, helaas mis ik een paar netwerkkabels, en was ik te laat met stad in gaan dus dat zal maandag pas komen. De Traktor set doet het in elk geval! Rekordbox heb ik even met een 10 meter kabel getest en dat ging ook super. Op deze foto kan je ook zien hoe perfect de DVD speler (links) eigenlijk past!
Aan de rechterkant zit een simpele kanaalselect knop om te schakelen tussen TV audio en DJ set audio naar de DVD speler z'n AUX ingang, en de Audio8 in z'n hoes. Als ik bij vrienden ga draaien of in een kroeg dan pak ik dit mapje uit de kast, haal de kabels even los en stop m in de tas. Geen moeite meer met moeilijk doen graaien in de flightcast!

Nog even een nachtshotje:

Aangezien de DJM700 'slechts' 5 Line kanalen heeft en 3 phono, en ik 6 om 2 gebruik, moet ik nog een kabel hebben om van het Line signaal om te zetten in Phono, deze gaat een collega voor mij maken. Daar is het wachten eigenlijk op, en de 3 netwerkkabels voor de PRO-LINK functie. Dan kan het blad er op en kan ik de steunen monteren! Morgen eerst maar eens even wat gereedschap opruimen en wat andere huishoudelijke zaken die er vandaag bij ingeschoten zijn!