Goedendag mede DJ's
De dag die je wist dat zou komen, het ontwerp van een nieuwe DJ booth.... En ik heb uw professionele oordeel nodig!
ik wilde weer uitgaan van een expedit,
net als vorige keer. Bij het browser naar ideen kwam ik heel vaak mijn vorige ontwerp tegen, die als voorbeeld werd gebruikt hoe je een mooi dj meubel icm ikea kon maken. Hier ben ik erg trots op, maar dat legt de lat natuurlijk hoger!
de basis is er, het word een expedit met twee ladekasten ernaast. Dit geheel komt in een bak op wielen waardoor het een geheel wordt, en er aan de andere zijde een TV aan kan hangen. Waarschijnlijk ook led verlichting erin. De platenspelers en mixer liggen weer verzonken, en de cd spelers op statieven. in ons huis hebben we veel wit met steigerhout en steigerpijp dus dit zal ook uitgangspunt hier worden. Ik moet nog experimenteren hoe lastig het wordt om bovenblad van steigerhout te maken.
Mijn design komt van een booth die ik na lang zoeken voor ideen tegenkwam:

na mailen naar San Francisco blijkt dat het geen zelfbouw maar kant en klaar meubel is.
Op de site kon ik echter wel makkelijk alles goed bekijken!

nu heb ik alles vrij goed uitgedacht, alleen zit ik nog met de opstelling, en daar heb ik wat input voor nodig. Ik ben al zo lang bezig dat ik het niet meer weet...
ik zit met afmetingen, hoe zet ik de platenspelers neer. Strak tegen de mixer of tussen mixer en spelers nog wat hout in?
Dus welke opstelling zal het mooiste worden?
- draaitafels in battle opstelling strak tegen de mixer, laptop ernaast, x1 & cd spelers zwevend
- draaitafels normaal strak tegen de mixer, laptop ernaast, x1 & cd spelers zwevend
- draaitafels normaal, x1 naast de mixer, cd spelers en laptop zwevend
- draaitafels normaal, x1 & cd spelers zwevend en laptop op bureau meter verder
- draaitafels normaal, X1 naast mixer en laptop op bureau meter verder

Het is een flink topic geworden, maar ik ga er weer wat moois van maken! Zal deze ook weer updaten bij elke stap in bouwproject....
foto's erbij zetten lukken niet op ipad, zal ik zo toevoegen!
EDIT: ook op de macbook heb ik problemen... krijg de foto's niet in ImageDump, krijg melding: 'Could not copy the file'
EDIT2: Dan maar op de Skydrive zetten

Edit3:
hier de externe link naar de foto's