Een aantal mensen hebben het probleem dat hun cdj 2000 nexus in vinyl mode gewoon stopt met afspelen en dat het onmogelijk is om te scratchen. De oplossing hiervoor blijkt vrij eenvoudig: de cdj openhalen en de veertjes onder de jog een beetje langer maken.
Nu heb ik volgens mij het omgekeerde probleem. Ik kan namelijk gewoon scratchen met mijn cdj 2000 nxs. Maar als het apparaat aan het afspelen is en ik doe een backspin, dan stopt hij met die backspin op het moment dat ik de jog loslaat, en gaat hij gewoon vertragen alsof je in 'cdj modus' aan het draaien bent.
Zou het nu kunnen dat bij mij de veertjes onder de jog iets te lang zijn en dat deze een klein beetje samengedrukt moeten worden? Of is het hoogst waarschijnlijk de pressure sensor?
Als er nog mensen dit probleem hebben of gehad hebben dan hoor ik het graag!
Groeten
What do you think about CDJ 2000 Nexus Jog probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee dat denk ik niet. Zeker weten heb ik het ook niet. Maar het beste is dat ding gewoon naar Pioneer brengen. Je hebt nog garantie dus waarom zelf open maken.
Als ik ze zelf al had open gedaan dan had ik de vraag niet moeten stellen :p Het blijft mij ook een raadsel, maar ben toch blij dat het opgelost is nu.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.