Aangezien ik nieuw ben op het forum stel ik me even voor. Ik ben dj/producer en ben begonnen met draaien op een internet radio toen ik 14 was.
De contacten die ik via deze radio kreeg brachten mij verder in het muziekwereldje. Een jaartje later ging ik in dienst bij een studiomanager in Amsterdam voor het maken van Hiphop beats. Dit heb ik eventjes gedaan maar hiphop was niet waar mijn kracht in lag. Nu ben ik inmiddels 18 en ben ik vooral bezig met het maken van mixtapes & bootlegs. Zelf laat ik me inhuren voor feesten in clubs, drive-ins etc. Zelf ben ik ook me eigen Designer en Webdeveloper.
- Beatblaster
What do you think about Beatblaster - Nieuw ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 4.283 days. Post CommentThat would be 142.8 months or a whopping 11.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.