Pro
+

Eindhoven
Je zou een mixer kunnen nemen, maar dan ja je wel van analoog naar digitaal en vervolgens weer naar analoog. Ook dien je dan de mix te maken op de mixer, en als je dat combineert met een digitale DAW mixwr krijg je vaak scheve verhoudingen.
?
De?Focusrite saffire 10 zou ik niet kopen. Ik heb in twee maanden 3 exemplaren gehad, waren na 3-4 dagen stuk. slechte drivers, veel ruis, heb hem van elende de container ingedonderd.
Spaar door een koop een goede audio interface. Hier heb je lang plezier van. Neem er eentje met ADAT I/O. Kun je later altijd je kanalen uitbreiden met een AD/DA converter
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Pro
+

Eindhoven
Die Saffire is ook al van 2007, dus hoe compatible hij is met de huidige Windows/osx is ook maar de vraag. Welke DAW gebruik je?
Ik ben zelf erg fan van Steinberg audio interfaces. Goede DAC AD/DA en voorversterkers, lage latancy. En als je cubase gebruikt een perecte intergratie van je software. Maar dit is budget afhangeklijk natuurlijk.
De nieuwe Focusrite Scarlett serie vindt ik ook een erg goed product.
Pro
+

Eindhoven
Die Saffire is ook al van 2007, dus hoe compatible hij is met de huidige Windows/osx is ook maar de vraag. Welke DAW gebruik je?
Ik ben zelf erg fan van Steinberg audio interfaces. Goede DAC AD/DA en voorversterkers, lage latancy. En als je cubase gebruikt een perecte intergratie van je software. Maar dit is budget afhangeklijk natuurlijk.
De nieuwe Focusrite Scarlett serie vindt ik ook een erg goed product.
Pro
+

Eindhoven
Poster: TheMole
... hebt gij toevallig ervaring met de mackie blackbirds?
nee