Tips voor af te mixen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheMole    posted on 20-10-2013 23:39
Hey,

Zoals de titel al zegt heb ik jullie hulp nodig. Heb vorige maand een nummer van mij afgewerkt. Dit door er wat vocals aan toe te voegen (heb deze zelf niet ingezongen). Alles voelt wel goed vind ik maar alleen het afmixen loopt wat stroef. Ik ben nu al enige tijd aant zoeken hoe ik dit nummer het best kan afmixen. Ik ben redelijk blij met wat ik nu heb maar er is iets wat me stoort, zelf dacht ik teveel laag maar als ik er dan wat hoog in gooi klinkt het nog minder Happy, laughing. Soms denk ik gewoon dat het aan mezelf ligt Dus leek het me wel een goed idee om het hier eens te vragen. Iemand die me hier uit kan helpen??

https://soundcloud.com/santacompana/wyoming-1/s-EhQeN

What do you think about Tips voor af te mixen ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 21-10-2013 11:41
Ik kan het nu niet beluisteren maar als je teveel laag in een track hebt zou ik het volume van je bass/kick sporen verlagen in plaats van hoog toevoegen. Dan kan je meestal uiteindelijk het geheel harder zetten zonder dat het in het rood loopt.
http://www.louiscasper.com
Estacy    posted on 21-10-2013 12:00
Zo denkt elk bandlid ook. Waarom de rest zachter? ik ga gewoon harder!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
_Ivan_    posted on 21-10-2013 13:55
Ik heb hem ff vlug geluisterd, de piano die mee loopt wordt voor mijn gevoel af en toe weg gedrukt. Daardoor vind ik hem onrustig klinken
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 21-10-2013 @ 13:56:02 (38%)
TheMole    posted on 22-10-2013 11:22
Bas zachter zetten heb ik al eens geprobeerd, maar dat lost niet veel op. De bas is natuurlijk wel een belangrijk onderdeel van het lied. Miss moet ik die piano wat minder sidechainen, mij stoorde het persoonlijk niet. Happy, laughing Dank al voor de hulp.

This is an old Topic

No new postings for 4.220 days.
 Post CommentThat would be 140.7 months
or a whopping 11.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

204 Users online: 28 Guests (176 Unknown)
Pages generated today : 35.900
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.708.852