Logic X
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BassJunkie-    posted on 18-10-2013 19:14
Goededag,

Ik heb een macbook pro en een setje KRK monitoren aangeschaft omdat ik toch echt serieus wil gaan produceren. Ik zit te denken om Logic X te kopen, ik zou graag jullie meningen willen horen over logic x. En ik vroeg me af als ik logic x koop hoe zit het dan met massive, sylenth 1, nexus 2, enz. moet je deze verplicht kopen voor mac of zijn er ook andere manieren net als bij windows. Winking my eye

Bassjunkie
Music Is My Live!

What do you think about Logic X ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 18-10-2013 19:33
Er zijn zeker ook andere manieren als bij windows. De een zal beter werken dan de ander, maar ik heb de ervaring om op een gegeven moment toch bepaalde synths te kopen om ook gebruik te kunnen maken van alle updates etc. Ik heb zelf ook wel eens gehad dat Logic vast liep of zichzelf afsloot met een foutmelding bij het gebruiken van illegale VST's.?

Ik gebruikt zelf geen Logic X, maar ik vond de overgang van Ableton naar Logic een hele vooruitgang. Voor mijn gevoel was ik in Ableton meer met loopjes bezig en ben ik nu veel meer aan het arrangeren. Daarnaast heeft Logic al een hele hoop plugins en fx die je goed kunt gebruiken.?

Succes!
Feel&.Celebrate.Life!
LouisCasper    posted on 19-10-2013 10:36
Ik gebruik al jaren Logic Studio 9 en ik ben er zeer tevreden mee. Over Logic X hoor ik ook zo goed als alleen maar lovende reacties. Het enige 'nadeel' wat ik hoor, is dat Logic X geen 32-bit plugins meer ondersteunt. Dit is eigenlijk juist een goede stap vooruit omdat 32-bit plugins veel minder aankunnen dan 64-bit plugins, maar toch zullen veel mensen bijvoorbeeld synths als de Sylenth1 gaan missen. Overigens is LennarDigital wel bezig met een 64-bit versie maken van de Sylenth1 (bron).
Ik zou dus gewoon voor Logic X gaan. Er zijn zat andere plugins die allemaal geweldig draaien op de nieuwe 64-bit structuur, en aan het eind van het jaar zal de Sylenth1 er ook weer zijn. Met Logic X haal je een van de meest complete DAW's in huis, en hoef je nooit meer over te stappen op een DAW van een ander merk.

Edit: Misschien ook handig om dit topic even door te lezen:?////www.djresource.eu/Forum/topic/26111/p/1/Logic-Pro-X/
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 19-10-2013 @ 10:42:19 (18%)
BassJunkie-    posted on 21-10-2013 13:30
Ga morgen logic x kopen. En waarschijnlijk de originele sylenth 1. Als hardware had ik in gedachte de apogee duet 1 en een goede midikeyboard (49 toetsen). Heeft iemand een naam van een goede midikeyboard die uit stekend werkt met logic? Zit zelf te denken aan de behringer umx490 of een m audio axiom 490 pro. Heeft iemand hier goede/slechte ervaring mee??

Music Is My Live!
BassJunkie-    posted on 21-10-2013 13:32
@louiscasper klopt het dat de sylenth 1 64 bit al te koop is? dit begrijp ik namelijk wel uit hun website.?

Ps. Heb je topic doorgelezen! Happy, laughing
Music Is My Live!
LouisCasper    posted on 21-10-2013 16:14
De Sylenth1 is alleen voor Windows in 64-bit te koop. Voor Mac zul je nog even moeten wachten.
http://www.louiscasper.com

This is an old Topic

No new postings for 4.221 days.
 Post CommentThat would be 140.7 months
or a whopping 11.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

156 Users online: 6 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 13.762
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.714