Ik stond vorige week vrijdag te draaien in een cafetje met me eigen case. Ik heb CDJ 850's en gebruik deze altijd samen met 2 USB sticks waarop een Rekordbox library staat.? Er was deze keer ook een vriend van me bij, die ook DJ is, en hij draaide even 10 minuten. Toen ik even wegliep en vervolgens terug kwam gaven beide CDJ's een probleem aan bij mijn USB-sticks: 'Library not responding'. Erg raar natuurlijk. Ik ging al denken dat het aan hem lag, maar dit is het niet. Toen ik de sticks in me macbook deed gaf Rekordbox ook aan dat de library beschadigd was.? Om het nog gekker te maken: ik heb het nu met bijna elke USB stick die ik in mijn CDJ's stop. In sommige gevallen (sticks van andere mensen) geeft hij in eerste instantie de foutmelding weer aan, maar als ik de stick er dan in laat zitten en vervolgens de CDJ uit en weer aan zet pakt hij hem wel. Mijn sticks pakt hij echter helemaal niet meer. Heeft er iemand toevallig veel verstand van CDJ's en Rekordbox die mij kan helpen met dit probleem? Ik heb al even gegoogled, maar ik heb het gevoel dat ik de enige op de wereld ben met dit probleem...
Alvast super bedankt!!
Greets, Bruno (El Vrieso)
Bruno de Vries - @djelvrieso
What do you think about CDJ 850 USB-functie probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou weet ik wel dat er een antal bugs zijn met de nieuwe update van Rekordbox. Maar ik zou alles formateren en opnieuw er op zetten. Misschien is dat de oplossing. Heb je de Firmware wel een upgedate van je CDJs kan ook een oplossing zijn. Ik had het met een schijf sinds 2.1.1. Ik had mijn Library bijgewerkt met nieuwe tracks hij ziet ze wel maar het duurd soms effe dat die ze vind. Krijg je z'n zandloper in scherm. Ik heb CDJ900 trouwens thuis staan en bij de CDJ2000 deed die dat ook.
Ik heb mijn laatste update inderdaad met de nieuwe versie van Rekordbox gedaan, maar het lijkt me sterk dat het daar aan ligt. Met 3 andere sticks, van andere DJs, ging het ook mis.? Ook heb ik geprobeerd de firmware up te daten. Ik heb nu de nieuwste versie (1.12), maar dit was ook geen oplossing.? Ik heb sowieso nieuwe sticks besteld, dus ik hoop dat die wel werken. Formateren zou ik nog kunnen proberen..
Anyway, thanks voor je reactie!?
Iemand anders die dit misschien eerder heeft gehoord of herkend??
Heb toevallig een stel CDJ850's vorige week gekocht.
MIjn corsair usb 3.0 had geen problemen maar een oudere USB, wellicht al wat versleten had wat problemen met het afspelen van een track, en daarnaast ook nog door de library bladeren (nooit problemen mee gehad in een CDJ2000 trouwens). Mijn 850's hebben nog een van de eerste firmware versies, 1.06 als ik me goed herinner.?
Ik zal het zien zodra ik mijn nieuwe sticks binnen heb. Mocht ik dan nog steeds problemen hebben, kan ik eventueel proberen te downgraden. Of is dit niet mogelijk?
No new postings for 4.228 days. Post CommentThat would be 140.9 months or a whopping 11.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.