Poster: olaff
hallo,
Ik ben de laatste dagen weer bezig geweest met produceren en er is een nieuwe track uit.
Dit is hem dan?https://soundcloud.com/olafverbunt/olafverbunt-track-5?.
Ik zou het leuk vinden als jullie hem luisteren en zeggen wat je ervan vindt en zeg wat de verbeterpunten/kritiekpunten zijn. En het is helemaal origineel (volgens mij )
gr olaf
Poster: _Ivan_
Klinkt als het intro van I Am Hardwell tour! Niet echt een eigen productie dus?
Poster: main
Geen beste intro...
Wel eigen intro maar heb een beetje proberen die sound na te maken. Wel jammer dat jullie me niet meer serieus nemen. Ik ga er ook een andere intro voor maken. En hoe zou ik meer leven in me sound kunnen krijgen?
En als iemand het wil zou ik mijn fl bestand wel willen mailen
gr olaf
Wel eigen intro maar heb een beetje proberen die sound na te maken. Wel jammer dat jullie me niet meer serieus nemen. Ik ga er ook een andere intro voor maken. En hoe zou ik meer leven in me sound kunnen krijgen?
gr olaf
gr olaf
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.