Poster: Dj-RKdat hebben ze dan met de black bewijzen! En mensen begrijp me niet verkeert hoor ik heb respect voor alle muziek genre's(de meeste dan). Maar zoiets doe je gewoon weg niet...
Mensen begrijp een ding goed van id&t
Duncan stutterheim (baas id&t) wil niet iest wat al ooit gedaan is hij wil altijd iets nieuws voorbeeld toen hij sensation in duitsland wou verkopen wouden ze in duitsland Carl Cox en Paul van Dyk maar duncan wou dat niet hij zegt Carl Cox heeft al duizend keer op de mainstage gestaan op feesten mensen willen iets nieuws en in nederland maken ze zo iest nieuws nieuwe dj`s hij wou sensation niet standaard. dat deed hij dus bij white. bij black wou hij ook niet iets standaards dus ging hij op zoek naar iets (dat dat slipknot moet zijn:s) maar voor het zelfde geld was het goed uitgepakt ID&T is niet gek ze zijn een van de grootste dance feest organisators van de wereld die denk heus wel na :D
Poster: Dj-RK
Duncan stutterheim (baas id&t) wil niet iest wat al ooit gedaan is hij wil altijd iets nieuws ...
Mod Edit: Zou je alsjeblieft een keer jezelf willen editten, in plaats van op jezelf replyen, dank! |
Poster: Jorrit
Als het echt duncan was die deze beslissing maakt, en niet het grote team achter sensation, vind ik dat duncan na zijn carriere wel wat meer ervaring had mogen opdoen:
Dat je een rock/gabber achtige act een half uur lang laat spelen op een van de belangrijkste punten van de avond (voor the megamix), dat is niet zo heel vreemd dat het misloopt.