Line Up: Sensation Black/White 2006 (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 04-03-2006 23:00

Hey, Het zal niemand ontgaan zijn: de eerste en tweede zaterdag van juli biedt de Amsterdam ArenA het podium aan Sensation White en Black. Ik heb er zin in, alleen meer in de filmpjes die erna komen want ik kan er niet heen..
De Line-Up van Sensation White vind ik matig maar misschien wel omdat ik 3 kwart van de DJ's bij White niet ken, wel vind ik het cool dat Sander Kleinenberg komt en dat Eric E met Roog B2B gaat!
In de drie extra zalen is er muzikaal gezien voor elk wat extra: met hostingpartner Sneakerz aan het roer is er volop house aanwezig. In de overige twee zalen is plaats voor een goeie mix van electro, club, minimal en tech-house.

De Line-Up bij Black vind ik misschien wel velen malen beter als vorig jaar! Dit jaar weer een Hardcore Dj: Catscan misschien (nog) niet bij iedereen bekent, misschien ook wel van het nummer Stampgevaar! samen met Outblast die vorig jaar de eer had te mogen draaien op Black. Ook The Prophet is weer aanwezig wat ongetwijfelt weer een knaller word! The Darkraver is ook terug van weggeweest..
Ook bij Black zijn er 3 Deluxe zalen toegevoegd. Zaal 1 word gehoost door Inmotion en Zaal 3 door niks en niemand meer dan de mensen van Studio 80. En de Line-Up van Zaal 3 zijn dan ook allemaal Studio 80 Talenten! Ik hoor het wel van jullie!

Line-up:

Sensation White:

→Mainstage:
HouseQuake Roog en Erick E (B2b) MC Gee
David Guetta
MEGAMIX
Steve Angello
Sander Kleinenberg
Ferry Corsten
Benny Rodrigues

→Ballroom of Freaks and Sneakz:
Sneakerz vs. Housequake
GELAZER!
Jeroenski vs. Born to Funk
Fedde Le Grand vs Gregor Salto
Roog vs Erick E
Lucien Foort vs. Sidney Samson

MC Gee
→Testlab:
Lin
Eva Maria
Moonbootica
Lupe

→House of the Weird Creatures:
Roger Martinez
Disco Twins
Sebastien Leger vs. Marnix (B2b)

[Date: Saterday 1 jul. 2006, Amsterdam ArenA]

Sensation Black:

→Mainstage:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan

→Zaal 1:
Michelle Sars
Polder a.k.a Lauhaus & David Labije (live)
Dave Ellesmere
Shinedoe
2000 and One

→Zaal 2:
Jesse Voorn
Darko Esser
Nuno Dos Santos
Dimitri

→Zaal 3:
Bijker
Martine
Neal Evans
Toby Paul
Technick
Afra Amba

[Date: Saterday 8 jul. 2006, Amsterdam ArenA]

Net als vorig jaar is in België een Sensation White geörganiseerd! En net als vorig jaar beloofd het weer een geweldig feest te worden! Marco V zal het wel jammer vinden dat hij niet in Nederland mocht draaien maar hij mocht vast als troost nog zn Sensation draaien in Belgie! Dus als je geen ticket hebt kunnen bemachtigen kan je nog jeticket kopen in Belgie voor de Sensation White in SportPalijs te Antwerpen.

Line-up:

→Mainstage:
Maxim Lany
Tom de Neef
Darren Emerson
MEGAMIX
M.I.K.E
Marco V
Dave Lambert

[Date: Saterday 15 April. 2006, Sportpalijs Antwerpen]

////www.djresource.eu/images/flags/de.gif*En jahoor, ook de Duitse ID&T heeft een Sensation White geörganiseerd! Felix da Housecat doet ook lekker mee op de Mainfloor! Dat maakt het dan weer een groot feest! Ook zijn de sexy dames zijn aanwezig als: Monika Kruse en Tania Monies zijn van de partij!

Line-up:

→Mainfloor:
Sven Väth
Felix da Housecat
The Discoboys
Moguai

→Special Floor:
Josh Wink
Moonbootica
Monika Kruse
Karotte
Tobi Neumann

→Deluxe Floor:
The Funky Chicken Club ft. Disco Gessner, Cybersissy &Baby Jane
Raphael Marionnea
Hildegard
Tania Monies
Disco Gessner

[Date: Saterday 15 jul. 2006, Veltins Arena]

(Check Hidden Message voor The Official Website en Megamix Live Stream
Check der Hidden Message für der Official Website und Megamix Live Stream)

>>Wie gaan er zeker heen??<<

* Und jawohl, auch der Deutsche ID&T hattest ein Sensation White geärangiert. Felix da Housecat ist auch aus der Mainfloor. Er macht ein großes Fest. Und die schnöne Monika Kruse und Tania Monies sind auch anwesend!
Viel Spaß, aus Holland!!

Big Party's

Official Website
Official Website
Official Website

Live Stream Megamix Sensation White & Black

Toekomst Plannen Sensation White (international)

User edit by Lukaz on 27-07-2006 @ 13:25:30 (100%)
Mod edit by Lead on 03-08-2008 02:24 (6%)

What do you think about Line Up: Sensation Black/White 2006 ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 09-07-2006 09:59
Huh.... Gaar dus als ik het goed begrijp heeft iemand van ID&T de stekker er uit willen halen en is toen op zun gezicht geslagen:S

the-melody    posted on 09-07-2006 20:07
neen het is zo gegaan: de megamix stond op punt te vertrekken, tot er een rockgroep opkwam en begon op te treden, tjah dat hoort dus niet op sensation black! Enfin: het publiek begon te roepen, fluiten en uiteindelijk met bier te gooien. Tot er iemand zat werd en het podium opklom en de zanger in zijn gezicht sloeg.

Voor een filmpje ervan: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2094/bce637a3/index.html vind het wel erg dat er een rockgroep optreed op de black. Ook maar eens het bewijs dat alle punkgroepen zich niet kunnen inhouden....
Mod edit by Lead on 09-07-2006 21:55 (3%)
Jorrit    posted on 09-07-2006 20:13
Hoe bedoel je: ik ben even verschrikkelijk generaliserend. Een keer gebeurt er zoiets, en meteen zijn ALLE punkgroepen de lul. Kom op zeg!
En verplaats je eens in hun schoenen: Geboekt worden op een feest waar het publiek je niet wil horen, bekogeld worden met van alles en nog wat, en vervolgens komt iemand uit het publiek je slaan... ik denk dat jij uit pure frustratie ook sneller geneigd bent om terug te slaan.
the-melody    posted on 09-07-2006 20:15
ja ok daar heb je een punt, maar zeg zelf: een punkgroep neerzetten op een 'hardstyle' feest. Zou ik toch nooit doen... en alle bedoelde ik nietWinking my eye bedoelde slipknot. Kan me post niet edit'en:s
User edit by the-melody on 09-07-2006 @ 20:16:26 (64%)
Jorrit    posted on 09-07-2006 20:18
Nee, je kan je post niet editten omdat ik de link in je post gemaakt heb, en na dat er een mod in je post heeft gezeten, kan je er zelf niets meer aan doen.

Tussen alle punkgroepen en alleen slipknot zit nog wel wat verschil.

Dat hun op Black staan kunnen ze niets aan doen, is een fout van ID&T.
the-melody    posted on 09-07-2006 20:19
ik zeg toch nergens dat het hun fout is:s(van slipknot dan) en ik zou niet weten wat het verschil is...
User edit by the-melody on 09-07-2006 @ 20:19:50 (21%)
Jorrit    posted on 09-07-2006 20:21
Tussen 1 punkgroep, en alle punkgroepen in z'n algemeen genomen zit een wereld van verschil. In je eerste post zeg je dat ALLE punkgroepen zich niet kunnen inhouden, daarna is het ineens alleen slipknot... dat is nogal een verschil.

the-melody    posted on 09-07-2006 20:26
ok had wat beter op me 'inhoud' moeten letten...
W.i.M    posted on 09-07-2006 21:12
Dit staat er op de site van ID-T :

"Sensation Black is natuurlijk niet compleet zonder een special act van het hoogste niveau. Rob Gee 'The Gabber Guru', bekend van de monsterhit 'Ecstasy You Got What I Need', staat zaterdag 8 juli in de Amsterdam ArenA zij aan zij met niemand minder dan hiphoplegende Kurtis Blow, DJ Starscream aka #0 van Slipknot en het rockgeweld van Biohazard-bandleden Billy Graziadei & Scotty 'Sure Shot' Roberts."
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
W.i.M    posted on 09-07-2006 21:14
zie ook :

Telegraaf

En hier is de muziek waar het allemaal over ging :

Rapidshare
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 09-07-2006 21:32 (100%)
Lead    posted on 09-07-2006 21:54
Ik was erbij en stond er een meter of 50 vanaf. Rob G was aan het optreden, maar dit optreden was totaal misplaatst op het feest. Hardrock, gitaren en snelle bassen.

Dit werd volgens mij ook nog eens 'geplaybacked', want die gitarist leek zo maar willekeurig op zijn snaren te slaan. De DJ hoorde je af en toe nog wel... En Rob G was aan het schreeuwen door de mic.

Na 2 nummers begon het publiek met fluiten en boe geroep. Bij het derde nummer zat 3/4 van de zaal demonstratief op de grond. En nog bleven ze met dezelfde stijl muziek doorgaan. Een beetje artiest had naar mijn inzien zijn reportoir moeten omgooien en gewoon wat oude hits spelen, die hadden vrijwel zeker aangeslagen.

Op een gegeven moment klimt er een gozer het podium op en geeft Rob een hoek, ze rollen op de grond en er begint een knokpartij. Waarbij de aanvaller een reeks trappen krijgt terwijl hij op het podium ligt.

Binnen 3 minuten was iedereen van het podium af en begon de Megamix... iets eerder dan geplanned...

Fysiek geweld is niet goed te praten, maar die act hoorde gewoon niet op het feest thuis. Rob G had denk ik beter oude hits kunnen gaan spelen... of de organisatie had hem daarvoor moeten inhuren...

Het is jammer dat dit soort dingen gebeuren, het geeft toch weer een smet op het feest.

[edit] even voor de beeldvorming, als je het filmpje van geen stijl bekijkt: die gozer met die zwarte 3/4 korte broek is Rob G (die op het laatste op het hoofd van die gozer aan het schoppen is)
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-07-2006 21:56 (15%)
the-melody    posted on 10-07-2006 11:27
heb ff 2 filmpjes gevonden MET geluid: http://www.vkmag.com/media/robgeebeukteroplos    dat is van de vechtpartij zelf.

En dan dit: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097/bd49054b/index.html  dat is achter het gevechtHappy, laughing
User edit by the-melody on 10-07-2006 @ 11:28:17 (3%)
Mod edit by Jorrit on 10-07-2006 12:38 (14%)
Marz-L    posted on 10-07-2006 11:54
Respect voor ID&T dat ze iets "nieuws" willen doen, tijdens de toch al moeilijk uit te verkopen black editie van Sensation, slim is anders..........

Waar zaten de jongens van ID&T met hun gedachten om "rockgeweld" op een hard-dance avond te programeren? Begrijp me goed, ik vind dat rock, dance, strauss, slager, bla bla, samen moet kunnen gaan. Sterker nog, geef mij maar de festivals waar je het ene moment op G-spott staat te springen en het andere moment op Di-rect! Verbreden je horizon!

Maar ID&T wilde denk ik extreem doen en gedurfd, of wat Tiesto kan met Kane, kan Rob Gee wel met Slipknot...........NOT!

Helaas, alles "klapte" verkeerd uit.

PS: Heerlijke (podium) beveiliging trouwens, ik denk dat er op het moment ergens een paar ontslag briefjes de deur uit zijn gegaan.
User edit by Marz-L on 10-07-2006 @ 11:57:10 (18%)
RenéKuppens    posted on 10-07-2006 12:05
Mensen begrijp een ding goed van id&t

Duncan stutterheim (baas id&t) wil niet iest wat al ooit gedaan is hij wil altijd iets nieuws voorbeeld toen hij sensation in duitsland wou verkopen wouden ze in duitsland Carl Cox en Paul van Dyk maar duncan wou dat niet hij zegt Carl Cox heeft al duizend keer op de mainstage gestaan op feesten mensen willen iets nieuws en in nederland maken ze zo iest nieuws nieuwe dj`s hij wou sensation niet standaard. dat deed hij dus bij white. bij black wou hij ook niet iets standaards dus ging hij op zoek naar iets (dat dat slipknot moet zijn:s) maar voor het zelfde geld was het goed uitgepakt ID&T is niet gek ze zijn een van de grootste dance feest organisators van de wereld die denk heus wel na :D
the-melody    posted on 10-07-2006 12:07
Poster: Dj-RK
Mensen begrijp een ding goed van id&t

Duncan stutterheim (baas id&t) wil niet iest wat al ooit gedaan is hij wil altijd iets nieuws voorbeeld toen hij sensation in duitsland wou verkopen wouden ze in duitsland Carl Cox en Paul van Dyk maar duncan wou dat niet hij zegt Carl Cox heeft al duizend keer op de mainstage gestaan op feesten mensen willen iets nieuws en in nederland maken ze zo iest nieuws nieuwe dj`s hij wou sensation niet standaard. dat deed hij dus bij white. bij black wou hij ook niet iets standaards dus ging hij op zoek naar iets (dat dat slipknot moet zijn:s) maar voor het zelfde geld was het goed uitgepakt ID&T is niet gek ze zijn een van de grootste dance feest organisators van de wereld die denk heus wel na :D
 dat hebben ze dan met de black bewijzen! En mensen begrijp me niet verkeert hoor ik heb respect voor alle muziek genre's(de meeste dan). Maar zoiets doe je gewoon weg niet...
User edit by the-melody on 10-07-2006 @ 12:08:47 (17%)
Jorrit    posted on 10-07-2006 12:42
Poster: Dj-RK

Duncan stutterheim (baas id&t) wil niet iest wat al ooit gedaan is hij wil altijd iets nieuws ...

Als het echt duncan was die deze beslissing maakt, en niet het grote team achter sensation, vind ik dat duncan na zijn carriere wel wat meer ervaring had mogen opdoen:
Dat je een rock/gabber achtige act een half uur lang laat spelen op een van de belangrijkste punten van de avond (voor the megamix), dat is niet zo heel vreemd dat het misloopt.
BillyArd    posted on 10-07-2006 15:58
Is gewoon een duidelijk voorbeeld van in totaal 2 mensen die zich niet kunnen beheersen.
Dit soort tafrelen is tekenend voor het ontstaan van geweld/drama/en soms de dood.
zeer zinloos dus !
toch denk ik dat de grootste looser degene is die op het podium klom, als hij dat niet had gedaan was er geen vechtpartij geweest en was het bij een boe en fluitconcert gebeleven
Echt het hele plaatje van die schoppende mensen , zooooooo kansloos en droevig !

en dat alleen omdat die man muziekjes laat horen die de mensen niet aanstaan.......LEES.........MUZIEKJES.............
dit gaat toch helemaal nergens meer over .
jammer jammer jammer.

Ik heb ook een beetje een indruk wat daar nu zoal rondloopt, lees het forum van geenstijl maar terug
er staat tussen de posts werkelijk bijna niet een post waarin niet gescholden wordt en waarin niet de meest vreselijke verwensingen zijn gedaan !
zegt wel een klein beetje iets over het gemiddelde denkniveau van de feestgangers van die bewuste avond !(zonder ze allen over een kam te willen scheren)
dus dan kunnen dingen ook alleen maar fout lopen.
en ja , die rob g is van hetzelfde slag mensen als de podiumbeklimmer .......varkens/beesten dus !

heb geen medelijden met die jongen die blauw geschopt(al vind ik dat gegeven opzich wel vreselijk) is , nog met rob g die een flinke geldboete heeft gekregen !
ze hebben dit puur aan zichzelf te danken !

User edit by BillyArd on 10-07-2006 @ 16:00:23 (7%)
the-melody    posted on 10-07-2006 16:00
ze hebben allemaal een geldboete gekregenWinking my eye en die gast die op het podium klom mag even goededag tegen re rechter gaan zeggenHappy, laughing
BillyArd    posted on 10-07-2006 16:07
Ja idd, en dan vervolgens die jongen een feestverbod geven voor de aankomende 10 jaar en die rob G een moeten ze dan maar een performerstop geven.
gewoon geen optredens meer
Dat zal ze leren Happy, laughing
en als dat dan nog niet werkt mogen ze ook nog eens een avondje zonder eten naar bed !
hahahahahaha eikels(excuse my words)verpesten het voor iedereen !
Happy, laughing
House = Peace love and hapiness!
Happy, laughing

Mod Edit:
Zou je alsjeblieft een keer jezelf willen editten, in plaats van op jezelf replyen, dank!
Mod edit by Jorrit on 27-07-2006 13:20 (10%)
the-melody    posted on 10-07-2006 16:09
haha, leuke rechter ben jij:p(is een beetje offtopic...)

back ontopic:
Marz-L    posted on 10-07-2006 16:26
Sensation Black-eye
Kevinova    posted on 10-07-2006 16:35
Poster: Jorrit

Als het echt duncan was die deze beslissing maakt, en niet het grote team achter sensation, vind ik dat duncan na zijn carriere wel wat meer ervaring had mogen opdoen:
Dat je een rock/gabber achtige act een half uur lang laat spelen op een van de belangrijkste punten van de avond (voor the megamix), dat is niet zo heel vreemd dat het misloopt.

Hij blijft een Sensatie zoeker Winking my eye

User edit by Kevinova on 10-07-2006 @ 16:35:41 (1%)
Lukaz    posted on 27-07-2006 12:55
Check Hidden Message voor Sensation Megamix Live Stream en Sensation White World Tour (Internationale Toekomst Plannen)

User edit by Lukaz on 27-07-2006 @ 13:14:11 (100%)
Mod edit by Jorrit on 27-07-2006 13:19 (1%)
Illusion    posted on 27-07-2006 14:00
hidden message?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lukaz    posted on 27-07-2006 14:12
ja dat ding dat je alleen ziet als je iets hebt gepostWinking my eye

59 Users online: 17 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 30.405
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.903.880