Line Up: Sensation Black/White 2006 (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 04-03-2006 23:00

Hey, Het zal niemand ontgaan zijn: de eerste en tweede zaterdag van juli biedt de Amsterdam ArenA het podium aan Sensation White en Black. Ik heb er zin in, alleen meer in de filmpjes die erna komen want ik kan er niet heen..
De Line-Up van Sensation White vind ik matig maar misschien wel omdat ik 3 kwart van de DJ's bij White niet ken, wel vind ik het cool dat Sander Kleinenberg komt en dat Eric E met Roog B2B gaat!
In de drie extra zalen is er muzikaal gezien voor elk wat extra: met hostingpartner Sneakerz aan het roer is er volop house aanwezig. In de overige twee zalen is plaats voor een goeie mix van electro, club, minimal en tech-house.

De Line-Up bij Black vind ik misschien wel velen malen beter als vorig jaar! Dit jaar weer een Hardcore Dj: Catscan misschien (nog) niet bij iedereen bekent, misschien ook wel van het nummer Stampgevaar! samen met Outblast die vorig jaar de eer had te mogen draaien op Black. Ook The Prophet is weer aanwezig wat ongetwijfelt weer een knaller word! The Darkraver is ook terug van weggeweest..
Ook bij Black zijn er 3 Deluxe zalen toegevoegd. Zaal 1 word gehoost door Inmotion en Zaal 3 door niks en niemand meer dan de mensen van Studio 80. En de Line-Up van Zaal 3 zijn dan ook allemaal Studio 80 Talenten! Ik hoor het wel van jullie!

Line-up:

Sensation White:

→Mainstage:
HouseQuake Roog en Erick E (B2b) MC Gee
David Guetta
MEGAMIX
Steve Angello
Sander Kleinenberg
Ferry Corsten
Benny Rodrigues

→Ballroom of Freaks and Sneakz:
Sneakerz vs. Housequake
GELAZER!
Jeroenski vs. Born to Funk
Fedde Le Grand vs Gregor Salto
Roog vs Erick E
Lucien Foort vs. Sidney Samson

MC Gee
→Testlab:
Lin
Eva Maria
Moonbootica
Lupe

→House of the Weird Creatures:
Roger Martinez
Disco Twins
Sebastien Leger vs. Marnix (B2b)

[Date: Saterday 1 jul. 2006, Amsterdam ArenA]

Sensation Black:

→Mainstage:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan

→Zaal 1:
Michelle Sars
Polder a.k.a Lauhaus & David Labije (live)
Dave Ellesmere
Shinedoe
2000 and One

→Zaal 2:
Jesse Voorn
Darko Esser
Nuno Dos Santos
Dimitri

→Zaal 3:
Bijker
Martine
Neal Evans
Toby Paul
Technick
Afra Amba

[Date: Saterday 8 jul. 2006, Amsterdam ArenA]

Net als vorig jaar is in België een Sensation White geörganiseerd! En net als vorig jaar beloofd het weer een geweldig feest te worden! Marco V zal het wel jammer vinden dat hij niet in Nederland mocht draaien maar hij mocht vast als troost nog zn Sensation draaien in Belgie! Dus als je geen ticket hebt kunnen bemachtigen kan je nog jeticket kopen in Belgie voor de Sensation White in SportPalijs te Antwerpen.

Line-up:

→Mainstage:
Maxim Lany
Tom de Neef
Darren Emerson
MEGAMIX
M.I.K.E
Marco V
Dave Lambert

[Date: Saterday 15 April. 2006, Sportpalijs Antwerpen]

////www.djresource.eu/images/flags/de.gif*En jahoor, ook de Duitse ID&T heeft een Sensation White geörganiseerd! Felix da Housecat doet ook lekker mee op de Mainfloor! Dat maakt het dan weer een groot feest! Ook zijn de sexy dames zijn aanwezig als: Monika Kruse en Tania Monies zijn van de partij!

Line-up:

→Mainfloor:
Sven Väth
Felix da Housecat
The Discoboys
Moguai

→Special Floor:
Josh Wink
Moonbootica
Monika Kruse
Karotte
Tobi Neumann

→Deluxe Floor:
The Funky Chicken Club ft. Disco Gessner, Cybersissy &Baby Jane
Raphael Marionnea
Hildegard
Tania Monies
Disco Gessner

[Date: Saterday 15 jul. 2006, Veltins Arena]

(Check Hidden Message voor The Official Website en Megamix Live Stream
Check der Hidden Message für der Official Website und Megamix Live Stream)

>>Wie gaan er zeker heen??<<

* Und jawohl, auch der Deutsche ID&T hattest ein Sensation White geärangiert. Felix da Housecat ist auch aus der Mainfloor. Er macht ein großes Fest. Und die schnöne Monika Kruse und Tania Monies sind auch anwesend!
Viel Spaß, aus Holland!!

Big Party's

Official Website
Official Website
Official Website

Live Stream Megamix Sensation White & Black

Toekomst Plannen Sensation White (international)

User edit by Lukaz on 27-07-2006 @ 13:25:30 (100%)
Mod edit by Lead on 03-08-2008 02:24 (6%)

What do you think about Line Up: Sensation Black/White 2006 ??

Vote :   

Nvie    posted on 05-03-2006 14:11
Magazine niet :P Toch maar is een abbo nemen?

Edit: ISBN 9050005470
Mod edit by Nvie on 05-03-2006 14:14 (77%)
ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 14:13
Poster: Nvie
Magazine niet :P Toch maar is een abbo nemen?
 Ja dat raad ik je aanWinking my eye

vooral in het begin kreeg je vaak gratis dingen erbij alle dvds van sensation kreeg ik:P

onee tog niet 1tje maar de rest hak gekocht...

Maar heel veel toffe dingen staan erin die veel informatie geven. je bent altijd op de hoogteHappy, laughing

Moet ik het adres van die boekhandel in Tiel ook weten?
User edit by ChiellianvanWhod on 05-03-2006 @ 14:15:45 (16%)
robbert    posted on 05-03-2006 14:20
Dit jaar naar defqon!

ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 15:30
Poster: robbert
Dit jaar naar defqon!

Line up?Happy, laughing
Lukaz    posted on 05-03-2006 17:01
Poster: Jorrit
@The TapDancer: Showtec gaat denk ik geen hardcore doen op sensation. Elke keer is het zo dat alleen de laatste DJ echt hardcore doet. Showtec is trouwens toch ook meer hardhouse? (controller en safe the day bedoel ik dus)

ja klopt,, Confused nu ik zo denk wist ik ook wel dat Showtec helemaal geen hardcore draait... ik vond de line-up van black gewoon te uber dat ik een beetje met mn hoofd in de wolken zat Winking my eye

@Nvie zeker een abbo nemen heb ik ook:D je krijgt heel vaak dat je 3 graits nummers mag downloaden via Dance-Tunes enzo alleen heeft dat domme ding al weer vertraging.. je krijgt hem nu pas 16 maart thuis ik zou'm begin de maand al moeten hebben.. zoals ChiellianvanWhod al zei je bent altijd wel op de hoogte zo stond er de vorige keer een heel interesant stuk in over Minimal...
 maareh Back On Topic maar weer
ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 17:07
Ja klopt vertraging ja van Release:S Kan niet w8e man haha

Ja was een mooi stuk over de opkomst van de MinimalHappy, laughing

Lukaz    posted on 05-03-2006 17:14
ja naja er stond wel dat Minimal zijn grootste tijd alweer heefty gehad.. dat hoor je ook wel weer want Micheal Mayer draait ook weer voornamelijk Techno en heeft een beetje afstand gedaan van de Minimal, Minimal is meer een Underground Style
ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 17:17
Ja toen wel maar tog wel opkomend d8 ikHappy, laughing ,,.. maar ik moete me schame! ik d8 dat de style van Benjamin Bates, Eric Morillo etc. Minimal genoemd werd:S

shame!

_Ivan_    posted on 05-03-2006 20:59
Line up ziet er super uit:D helaas benk nog te jongHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 22:59
nog 2 jaar:D
Blast    posted on 07-03-2006 17:15
nog 4 jaar
the-melody    posted on 07-03-2006 17:58
nog 5jaar:p
robertvisser    posted on 07-03-2006 23:12
    nog 1 dag 4 maanden en 23 uur!!!!!!!! blackout!!!!!
Lukaz    posted on 06-04-2006 22:08
nu isi echt masterlijk geUpdate :P kijk je ogen uit naar deze geweldige topic:P hier ben ik wel ff 3kwartier mee bezig geweest
en het is nog eens mn 1200e post, ik denk ik zeg het ff
User edit by Lukaz on 06-04-2006 @ 22:15:13 (100%)
Camino    posted on 06-04-2006 22:09
<offtopic> weet iemand waneer de line-up voor mysteryland gepubliceerd wordt?</offtopic>
djmamo    posted on 06-04-2006 22:12
Poster: DeafDJ
weet iemand waneer de line-up voor mysteryland gepubliceerd wordt?

http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2006/ alleen de line-up is nog niet bekend
www.moonentertainment.nl
Dj_T.im    posted on 07-04-2006 15:58
jammer, dat word nog een paar jaartjes w8en
Laidback    posted on 15-04-2006 18:33
vind BLACK dit jaar me geld niet waard.. vorig jaar bijna zelfde artiesten Happy, laughing

kgah lekker naar DefQon :D

Lukaz    posted on 08-07-2006 13:25
Zo te zien waren er niet veel mensen die plannen hadden om naar White te gaan!
of zijn er nog wel wat mensen geweest?
Jorrit    posted on 08-07-2006 13:38
Zo'n beetje alle posts gingen hier heen.
RenéKuppens    posted on 08-07-2006 15:14
IK vind white van het jaar ERG tegen vallen weinig bekenden namen (voor de meeste dan:P)

BURN    posted on 08-07-2006 15:20
Ik ben vorige week bij White geweest en ik vond de overschakeling naar een meer housy Sensation echt superkewl. Openingsset van Erick E en Roog was super, net als Sander Kleinenberg en Benny Rodriguez. David Guetta viel een beetje tegen na vorig jaar maar is denk ik gewoon meer ene man voor een club. En Ferry Corsten vond ik persoonlijk geen reet aan maja ik vind het een wanhopig Dj'tje dat nu desperate is om nr.1 te worden. Uit de kwaliteit van het verrassingsoptreden blijkt wel dat Ferry Corsten dat bij lange na niet haalt als we ffies kijken naar uitstraling en manier van doen... En zoals ik al zei was de laatste set van Benny egt geweldig maar dat kan ook eigenlijk niet anders dan we van hem gewend zijn uit de Now & Wow.
RenéKuppens    posted on 08-07-2006 15:24
@ burn
als Ferry corsten al tegen valt wat moeten de rest van de DJ dan op de DJ MAG gaan doen dat beloofd veel goeds:D
sjefkuh    posted on 08-07-2006 18:13
ik vind dat ferry corsten goede producties maakt,, ik weet verder niet hoe hij gedraaid heeft op sensation maar hij is niet voor niets nummer 5 dj van de wereld.

DJMichel    posted on 08-07-2006 19:22
Wie weet welke Lethal Industry remix Tiesto gebruikt ijdens zijn live set op sensation white? Klinkt erg lekker :D

92 Users online: 42 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 40.913
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.914.388