Line Up: Sensation Black/White 2006 (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 04-03-2006 23:00

Hey, Het zal niemand ontgaan zijn: de eerste en tweede zaterdag van juli biedt de Amsterdam ArenA het podium aan Sensation White en Black. Ik heb er zin in, alleen meer in de filmpjes die erna komen want ik kan er niet heen..
De Line-Up van Sensation White vind ik matig maar misschien wel omdat ik 3 kwart van de DJ's bij White niet ken, wel vind ik het cool dat Sander Kleinenberg komt en dat Eric E met Roog B2B gaat!
In de drie extra zalen is er muzikaal gezien voor elk wat extra: met hostingpartner Sneakerz aan het roer is er volop house aanwezig. In de overige twee zalen is plaats voor een goeie mix van electro, club, minimal en tech-house.

De Line-Up bij Black vind ik misschien wel velen malen beter als vorig jaar! Dit jaar weer een Hardcore Dj: Catscan misschien (nog) niet bij iedereen bekent, misschien ook wel van het nummer Stampgevaar! samen met Outblast die vorig jaar de eer had te mogen draaien op Black. Ook The Prophet is weer aanwezig wat ongetwijfelt weer een knaller word! The Darkraver is ook terug van weggeweest..
Ook bij Black zijn er 3 Deluxe zalen toegevoegd. Zaal 1 word gehoost door Inmotion en Zaal 3 door niks en niemand meer dan de mensen van Studio 80. En de Line-Up van Zaal 3 zijn dan ook allemaal Studio 80 Talenten! Ik hoor het wel van jullie!

Line-up:

Sensation White:

→Mainstage:
HouseQuake Roog en Erick E (B2b) MC Gee
David Guetta
MEGAMIX
Steve Angello
Sander Kleinenberg
Ferry Corsten
Benny Rodrigues

→Ballroom of Freaks and Sneakz:
Sneakerz vs. Housequake
GELAZER!
Jeroenski vs. Born to Funk
Fedde Le Grand vs Gregor Salto
Roog vs Erick E
Lucien Foort vs. Sidney Samson

MC Gee
→Testlab:
Lin
Eva Maria
Moonbootica
Lupe

→House of the Weird Creatures:
Roger Martinez
Disco Twins
Sebastien Leger vs. Marnix (B2b)

[Date: Saterday 1 jul. 2006, Amsterdam ArenA]

Sensation Black:

→Mainstage:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan

→Zaal 1:
Michelle Sars
Polder a.k.a Lauhaus & David Labije (live)
Dave Ellesmere
Shinedoe
2000 and One

→Zaal 2:
Jesse Voorn
Darko Esser
Nuno Dos Santos
Dimitri

→Zaal 3:
Bijker
Martine
Neal Evans
Toby Paul
Technick
Afra Amba

[Date: Saterday 8 jul. 2006, Amsterdam ArenA]

Net als vorig jaar is in België een Sensation White geörganiseerd! En net als vorig jaar beloofd het weer een geweldig feest te worden! Marco V zal het wel jammer vinden dat hij niet in Nederland mocht draaien maar hij mocht vast als troost nog zn Sensation draaien in Belgie! Dus als je geen ticket hebt kunnen bemachtigen kan je nog jeticket kopen in Belgie voor de Sensation White in SportPalijs te Antwerpen.

Line-up:

→Mainstage:
Maxim Lany
Tom de Neef
Darren Emerson
MEGAMIX
M.I.K.E
Marco V
Dave Lambert

[Date: Saterday 15 April. 2006, Sportpalijs Antwerpen]

////www.djresource.eu/images/flags/de.gif*En jahoor, ook de Duitse ID&T heeft een Sensation White geörganiseerd! Felix da Housecat doet ook lekker mee op de Mainfloor! Dat maakt het dan weer een groot feest! Ook zijn de sexy dames zijn aanwezig als: Monika Kruse en Tania Monies zijn van de partij!

Line-up:

→Mainfloor:
Sven Väth
Felix da Housecat
The Discoboys
Moguai

→Special Floor:
Josh Wink
Moonbootica
Monika Kruse
Karotte
Tobi Neumann

→Deluxe Floor:
The Funky Chicken Club ft. Disco Gessner, Cybersissy &Baby Jane
Raphael Marionnea
Hildegard
Tania Monies
Disco Gessner

[Date: Saterday 15 jul. 2006, Veltins Arena]

(Check Hidden Message voor The Official Website en Megamix Live Stream
Check der Hidden Message für der Official Website und Megamix Live Stream)

>>Wie gaan er zeker heen??<<

* Und jawohl, auch der Deutsche ID&T hattest ein Sensation White geärangiert. Felix da Housecat ist auch aus der Mainfloor. Er macht ein großes Fest. Und die schnöne Monika Kruse und Tania Monies sind auch anwesend!
Viel Spaß, aus Holland!!

Big Party's

Official Website
Official Website
Official Website

Live Stream Megamix Sensation White & Black

Toekomst Plannen Sensation White (international)

User edit by Lukaz on 27-07-2006 @ 13:25:30 (100%)
Mod edit by Lead on 03-08-2008 02:24 (6%)

What do you think about Line Up: Sensation Black/White 2006 ??

Vote :   

DJ-Poort    posted on 04-03-2006 23:15
het was ook al binnen 5 uur uitverkocht heHappy, laughing
Bastian    posted on 04-03-2006 23:20
zekr vette line up voor black!

jammer dat k er nog niet heen kan:'( maarja nog ff 5 jaar wachten en dan...

Lukaz    posted on 04-03-2006 23:23
@DJ-Poort:
klopt, voor white dan voor black zijn nog een paar Deluxe kaartjes te krijgen..
DJ-Poort    posted on 04-03-2006 23:25
echt snel:P wat is de leeftijd eigelijk? 18 jaar of 20 jaar?
Lukaz    posted on 04-03-2006 23:31
18
DJ-Poort    posted on 04-03-2006 23:33
nog een jaartje dus:P
Lukaz    posted on 04-03-2006 23:41
voor jou wel jah:P voor mij nog 3 en 18 dagen:P
User edit by Lukaz on 23-10-2006 @ 19:31:29 (8%)
DJ-Poort    posted on 04-03-2006 23:53
zo te zien ben je aan het aftellen:P
ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 01:09
:P nog een paar jaartjes :D

Njoy! da kan je al wel heen met je 16e! (d8 ik)

Mystery land dan? ik d8 dat ook 16 of hek da verkeerd?

nja in iedergeval, en dan ging het ook over...

De line up (vooral bij Black) Is goedHappy, laughing

eg goeie artieste allen maar en allemaal meteen bekend bij het publiek.

alleen ze gaan steeds meer hardcore gericht ofniet? of heb ik dat verkeerd

eerst the Darkraver al die toen al best een behoorlijke hardcore set neerzette.

Promo ook al.

en nu Catcan ene kant vink dat minder.

Maar wat moet Benny Rodriguez bij White?

ik d8 dat die meer van de (iets) harder kant was tenminste toen stond die wel bij Black.

en wat is HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee ?

is dat gewoon DJ Roog en Erick, en MC Gee ofzo? btje vaag heb nog nooit hun 2 same gzien vorig jaar Luna en Dana was wel te gek!

kijke wat het dit jaar word:D

the-melody    posted on 05-03-2006 09:05
Ziet er leuk uit enkel nog lang wachten:'( maarja. Darkraver zal zeker weer veel onozel gaan doen zoals in 2004(kheb zen live setWinking my eye)
Nvie    posted on 05-03-2006 09:35
Wie heeft het boek Release relezen van de gastjes van ID&T?
Daar staan wat leuke weetjes in over Sensation (oorsprong, oorsprong van naam, enz)
the-melody    posted on 05-03-2006 09:52
bedoel je dat tijdschrift??
Nvie    posted on 05-03-2006 10:04
Nee, het boek.
the-melody    posted on 05-03-2006 10:06
ow nog nooit gezien:s
robbiel    posted on 05-03-2006 10:14
Sensation white ook über geile line-up alleen ferry corsten verneukt het dadelijk weer met zn klote zweverige trance
Jorrit    posted on 05-03-2006 11:14
Poster: ChiellianvanWhod

en wat is HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee ?

is dat gewoon DJ Roog en Erick, en MC Gee ofzo? btje vaag heb nog nooit hun 2 same gzien vorig jaar Luna en Dana was wel te gek!

Is gewoon Roog en Erick E Back to Back, onder begeleiding van MC Gee...

White heeft trouwens een hele vette line up, en dat is voor het eerst dat ik dit zeg. Eindelijk wat minder jammerlijke trance-DJ's, maar dat is mijn mening omdat trance bij mij alleen hoofdpijnverwekkend werkt.
Steve Angello is voornamelijk een house DJ, maar kan ook flink trance draaien, ben benieuwd. De white line up is iig erg house-georienteerd.
Jammer dat Roog, Erick E en David Guetta zo vroeg zitten, dat zijn toch wel de acts van de avond als je het mij vraagt.

Over black: wtf moet darkraver NA the megamix, daar zet je super DJ's als Yoji biomehanika of The Prophet neer (al zit die er 1 na), Darkraver hoort op z'n meest in de Deluxe zalen... Maargoed, hij weet hoe die een feestje moet bouwen, en het mainstream-volk zal het wel vet vinden, om het zo maar te zeggen Winking my eye

@The TapDancer: Showtec gaat denk ik geen hardcore doen op sensation. Elke keer is het zo dat alleen de laatste DJ echt hardcore doet. Showtec is trouwens toch ook meer hardhouse? (controller en safe the day bedoel ik dus)
Mod edit by Jorrit on 05-03-2006 11:17 (21%)
robbiel    posted on 05-03-2006 12:08
Steve Angello heeft ook wel n handje van trance maar ik denk dat ie toch wel goede house gaat draaien, de laatste tracks die die heeft geproduceert zijn allemaal goede house tracks.

Jammer van ferry corsen, hoe vaak moet ik het nog zeggen(A)
sebasveen    posted on 05-03-2006 12:19
Poster: Nvie
Nee, het boek.

Idd , een leuke boek, leuk hoe ID-T is ontstaan, toch mooi wat die gasten hebben doorgemaakt

Leon    posted on 05-03-2006 13:20
Poster: TheTapDanceR

De Line-Up bij Black vind ik misschien wel velen malen beter als vorig jaar! Dit jaar twéé Hardcore Dj's: Catscan en Showteck gaat Live.. Ook The Prophet is weer aanwezig wat ongetwijfelt weer een knaller word! The Darkraver is ook terug van weggeweest.. Ik hoor het wel van jullie!

Niet om moeilijk te doen, maarre Showtek is geen hardcore. Zijn die 2 broers Duro en Walt en draaien zover ik weet hardstyle. En nu dus geen draaitafels maar een laptopje . Catscan daarentegen draait geloof ik wel snoei en snoeihard

Ze mochten wel trouwens even wat langer van tevoren aangeven wanneer de verkoop precies startte want uitgerekend net nu heb ik geen geld aan de kant kunnen houden. Hopen dat er nog kaartjes eind van de maand zijn...
FrankyN    posted on 05-03-2006 13:36
Beter zany en technoboy eindelijk op Sensation Black
ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 13:45
Wie heeft het boek Release relezen van de gastjes van ID&T?
Daar staan wat leuke weetjes in over Sensation (oorsprong, oorsprong van naam, enz)
  Ja dat boek wil ik ook graag hebbe. ik meende dat de prijs toen 40 euro ong was? kwam uit toen ID-T d8 ik 10 jaar bestond?

Maar ben het nog NOOIT ergens tegen gekomen of nog wat van gezien op een site ofzo. zou ut tog wel graag willen hebben. Ik denk dat de meesten hier wel btje Id-t fan zijnHappy, laughing

ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 13:47
Poster: Leon

Niet om moeilijk te doen, maarre Showtek is geen hardcore. Zijn die 2 broers Duro en Walt en draaien zover ik weet hardstyle. En nu dus geen draaitafels maar een laptopje . Catscan daarentegen draait geloof ik wel snoei en snoeihard

Ze mochten wel trouwens even wat langer van tevoren aangeven wanneer de verkoop precies startte want uitgerekend net nu heb ik geen geld aan de kant kunnen houden. Hopen dat er nog kaartjes eind van de maand zijn...
  Ja inderdaad Showtek is tog wel Hardstyle of Hardhouse net maar hoe je het wil bekijkeHappy, laughing
Sjoerd Janssen en Woulter Janssen om precies te zijnHappy, laughing
Walt heeft o.a projecten gedaan onder de naam: Methods of Mayhem (met Marcel Woods) , Headliner dat zijn ook deze 2 broers, Walt & Feliz, en Southstylers: DJ Zany en WaltHappy, laughing
Maar wel geweldig dat ze er staan en ook nog live!! daarentege vind ik dat Catscan weg mag blijve stuur hem door naar MOH ofzo? of laat hem niet live gaan? komt het publiek dan grotendeels voor Showtek of Catscan?

User edit by ChiellianvanWhod on 05-03-2006 @ 13:51:56 (29%)
Nvie    posted on 05-03-2006 14:04
Poster: ChiellianvanWhod
Ja dat boek wil ik ook graag hebbe. ik meende dat de prijs toen 40 euro ong was? kwam uit toen ID-T d8 ik 10 jaar bestond?

Maar ben het nog NOOIT ergens tegen gekomen of nog wat van gezien op een site ofzo. zou ut tog wel graag willen hebben. Ik denk dat de meesten hier wel btje Id-t fan zijnHappy, laughing

vind het wel gaaf wat die gasten bereikt hebben... boek heb ik gekregen voor m'n verjaardag, herkomst is een boekhandel in Tiel. Ik zal de ISBN eens opzoeken, dan moet je hem zo kunnen bestellen.
Collin    posted on 05-03-2006 14:06

mm vind het niet echt bijzonder ofzo , vorig jaar lijkt me nog beter

maar Sensation Black gaat erop vooruit

ChiellianvanWhod    posted on 05-03-2006 14:06

vind het wel gaaf wat die gasten bereikt hebben... boek heb ik gekregen voor m'n verjaardag, herkomst is een boekhandel in Tiel. Ik zal de ISBN eens opzoeken, dan moet je hem zo kunnen bestellen.
  Dan ben ik je erg! dankbaarHappy, laughing

Ja ben ook trots op hun en het hele gebeuren! neem aan dat je ook het Magazine hebt?:D

79 Users online: 37 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 50.433
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.923.908