Poster: ChiellianvanWhod
en wat is HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee ?is dat gewoon DJ Roog en Erick, en MC Gee ofzo? btje vaag heb nog nooit hun 2 same gzien vorig jaar Luna en Dana was wel te gek!
Poster: Nvie
Nee, het boek.
Poster: TheTapDanceR
De Line-Up bij Black vind ik misschien wel velen malen beter als vorig jaar! Dit jaar twéé Hardcore Dj's: Catscan en Showteck gaat Live.. Ook The Prophet is weer aanwezig wat ongetwijfelt weer een knaller word! The Darkraver is ook terug van weggeweest.. Ik hoor het wel van jullie!
Poster: NvieJa dat boek wil ik ook graag hebbe. ik meende dat de prijs toen 40 euro ong was? kwam uit toen ID-T d8 ik 10 jaar bestond?
Wie heeft het boek Release relezen van de gastjes van ID&T?
Daar staan wat leuke weetjes in over Sensation (oorsprong, oorsprong van naam, enz)
Poster: LeonJa inderdaad Showtek is tog wel Hardstyle of Hardhouse net maar hoe je het wil bekijke
Niet om moeilijk te doen, maarre Showtek is geen hardcore. Zijn die 2 broers Duro en Walt en draaien zover ik weet hardstyle. En nu dus geen draaitafels maar een laptopje. Catscan daarentegen draait geloof ik wel snoei en snoeihard
Ze mochten wel trouwens even wat langer van tevoren aangeven wanneer de verkoop precies startte want uitgerekend net nu heb ik geen geld aan de kant kunnen houden. Hopen dat er nog kaartjes eind van de maand zijn...
Poster: ChiellianvanWhodJa dat boek wil ik ook graag hebbe. ik meende dat de prijs toen 40 euro ong was? kwam uit toen ID-T d8 ik 10 jaar bestond?Maar ben het nog NOOIT ergens tegen gekomen of nog wat van gezien op een site ofzo. zou ut tog wel graag willen hebben. Ik denk dat de meesten hier wel btje Id-t fan zijn
Poster: NvieDan ben ik je erg! dankbaar
vind het wel gaaf wat die gasten bereikt hebben... boek heb ik gekregen voor m'n verjaardag, herkomst is een boekhandel in Tiel. Ik zal de ISBN eens opzoeken, dan moet je hem zo kunnen bestellen.