(midi) keyboard
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

WestCoast_    posted on 04-10-2013 16:39
hallo DJR leden,
ik ben sinds kort begonnen met producen en heb een traktor 8 geluidskaart aangeschaft,
nou heb ik van het verleden toen ik nog gitarist en toetsenist was een yamaha keyboard staan en echt een goede.
nou is mijn vraag of ik dit keyboard kan gebruiken als MIDI keyboard? er zit gewoon een USB aansluiting op maar denk ga het tog vragen.

w.blom

What do you think about (midi) keyboard ??

Vote :   

NIELSNOIR    posted on 04-10-2013 17:27
Als je een FL-er bent zou ik hem gewoon inpluggen Fl studio starten en kijken of er wat gebeurd, dan weet je het directHappy, laughing

http://www.facebook.com/Nielsnoir
bambamstudio    posted on 06-10-2013 21:55
Google eens of er MIDI drivers voor je keyboard zijn, id dat niet zo, werkt het niet. Inprikken en dan maar kijken of hij het doen is niet echt een slimme tip
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Tekhead    posted on 07-10-2013 02:13
Poster: bambamstudio
Google eens of er MIDI drivers voor je keyboard zijn, id dat niet zo, werkt het niet. Inprikken en dan maar kijken of hij het doen is niet echt een slimme tip

Als jij dat zo telkens zou testen, ge zou al wat kortsluiting gehad hebben in al die jaren he Marc ? Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
bambamstudio    posted on 07-10-2013 19:44
Dan zat heel eindhoven zonder stroom Winking my eye
Tekhead    posted on 08-10-2013 00:37
Poster: bambamstudio
Dan zat heel eindhoven zonder stroom Winking my eye

HAha, en heel de lampenfabriek van Philips valt zonder stroom, stress z?ne dan haha Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
NIELSNOIR    posted on 08-10-2013 09:27
Als er gewoon een usb aansluiting op zit lijkt het me sterk dat er kortsluiting ontstaat als je het keyboard aan je computer aansluit.
http://www.facebook.com/Nielsnoir
bambamstudio    posted on 08-10-2013 17:34
Poster: NIELSNOIR
Als er gewoon een usb aansluiting op zit lijkt het me sterk dat er kortsluiting ontstaat als je het keyboard aan je computer aansluit.

Op dit forum noemt men zoiets ironie, zoek het eens op....

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

147 Users online: 25 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 49.630
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.722.582