Als ik een mixer/soundcard/ noem maar op aan men usb poort hang van de pc, maken mijn speakers altijd een naar gepiep. Ik had het vroeger met mijn numark mixtrack pro, nu heb ik die verkocht en een reloop iq2+ usb en een omnitronic DDI 4x4 gekocht, maar bij beide blijft deze ruis. Ik vind het heel irritand en wil meteen een oplossing vinden.
Alvast bedankt voor de hulp
What do you think about USB ruis ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Waarschijnlijk is dit de aarde van de voeding van de laptop die stoort over het geluid.
Dit kun je testen door de USB geluidskaart aan te sluiten zonder de voeding op je laptop aan te sluiten, als hij dan niet meer ruist is bovenstaand het geval.
ik heb al een oplossing gevonden, nu heb ik weer een nieuw probleem, hoe kan ik de cue knop van men cdjs gebruiken? als ik een cuepoint zet en er terug heen wil blijft het gewoon verder spelen waar het gestopt is
No new postings for 4.348 days. Post CommentThat would be 144.9 months or a whopping 11.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.