Zijn alle Mixers geschikt voor Timecode
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lau_Rel    posted on 29-09-2013 16:18
Ik heb momenteel een Pioneer Djm400, maar omdat ik binnenkort overstap naar Timecode (vinyl) en er 2 extra draaitafels bij wil aanschaffen. ben ik op zoek naar een nieuwe mixer (4kanaals).
Maar zijn alle mixers geschikt voor het ?Timecode ?systeem?
Weet iemand dat zo?
Its All Music

What do you think about Zijn alle Mixers geschikt voor Timecode ??

Vote :   

Estacy    posted on 29-09-2013 16:23
Elke mixer met RCA aansluitingen is geschikt voor timecode, zolang je maar een geschikte externe geluidskaart hebt (serato kastje, Traktor Audio 4/6/8 ofzo)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FASA    posted on 29-09-2013 16:49
Inderdaad. Altijd mogelijk. Ik heb eventueel nog timecode systeem van Reloop (reloop spin 2+) in de aanbieding.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Ywe    posted on 01-10-2013 09:15
Maar als je geen extra kastje wilt moet je kijken naar een mixer met geluidskaart erin.

In geval van Traktor moet deze Scratch Certified zijn... deze staan op DEZE site!

Hoe het met andere software pakketen zit weet ik niet.
User edit by Ywe on 01-10-2013 @ 09:16:39 (34%)
Lau_Rel    posted on 02-10-2013 19:45
iedereen bedankt voor de reacties!
Ik schrok behoorlijk van de prijs van een nieuw Timecode pakket :O
als ik dan ook nog eens moet investeren in een nieuwe mixer wordt het wel een erg duur grapje!
Ik zit nog zwaar te twijfelen of ik de overstap wel ga doen ( heb geen zin in 2e hands software) vind het net ff te duur Unhappy
Ik denk dat ik gewoon ff ga door sparen( zover dat wil met 2 kids ?:P ) voor 2 redelijke cd spelers, dan maar wat cdtjes ?extra branden!
Its All Music
Pur-D    posted on 02-10-2013 20:44
2e hands software is prima te doen. Ik heb het zelf ook gedaan. Wel goed opletten dat de overschrijving klopt!
Verder is timecode te gebruiken met welke mixer dan ook.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

145 Users online: 23 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 57.852
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.730.804