Poster: Francessco
Dope . even luisteren, maar waarom weer zo'n hidden message!
Poster: DeafDJduurt idd Lang
grote download zeg...
dat moet zijn : Double Nation - Move Your Love (Beholder & Balistic Remix)
1.Beholder & Balastic - Move your love (remix)
Poster: ChiellianvanWhod
dat moet zijn : Double Nation - Move Your Love (Beholder & Balistic Remix)![]()
Poster: ChiellianvanWhod
:D Goed dat je je demos laat hore aan ons!
GOEIE MUZIEK IN IEDERGEVAL
Poster: BastianIk heb het gedaan bij een DJ in Arnhem bij Eiland Muziek daar gaf hij elke zaterdag een cursus van een uurtje ik heb het van diegene geleerdBedankt! heb nu ook mijn kleine studiotje ingericht boven op me kamer (zit namelijk nog een kleine verdieping) en zet zo nog wel ff een fototje onlineHet mixen gaat steeds beter :D maar ben pas jong dus nog veel te leren!Zit er misschien aan te denken om een cursus beatmixen te nemen, iemand ervaring mee? (wil die cursus waarschijnlijk gaan nemen bij dj school zuid holland)
Poster: Bastiantip: laat gewoon de plaat los juist voor het cuepiont, niets meer of minder gewoon vasthouden en dan hand eraf nemen, tegen dat de plaat op snelheid is begint hij aan het cuepiont. Teminste bij mijNee heb de mix gister gemaakt maar had nog zin om een paar oude nummers erin te mixen en omdat k me mixer zolang niet meer heb gehad wou ik de meeste nummers toch nog graag erin hebben2 djliberty:Enkel vinyl en voor het meest cd's
Ben ook druk aant oefenen om de overgangen meer te laten lukken alvast voor me volgende mix
Het is ook dan als k een plaat erin wil gooien het cue point niet zo goed klinkt omdat ik de plaat dan soms een te harde duw geef maar k heb eigenlijk ook amper pas te tijd gehad om het vinyl draaien onder de knie te krijgen doordat zoals k al had gezegd me mixer 8 weken weg was
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.