Poster: ElReyGrande
Ik vind het van de ene kant wel echt vet dat er meer mensen naar zo'n groot en populair event kunnen! Maar van de andere kant vind ik het wel echt jammer dat het originele van Tomorrowland er wel een beetje af is nu.
Natuurlijk wel weer een extra weekend om achter je laptop te zitten en goede muziek te checken
Poster: D-Jesse
@Tekhead heb je gelijk in, toch vind ik dat het Tomorrowland minder speciaal maakt. Tomorrowworld is er denk ik gekomen omdat ID&T nu dus 75% van dat amerikaanse bedrijf is, en die dit hebben bedacht. Qua vraag om tickets weet ik niet of dat waar is, aangezien TomorrowWorld nog steeds niet is uitverkocht...
Poster: D-Jesse
Niks aan toe te voegen, je hebt me overtuigd! Toch blijft TomorrowLand voor mij het speciaalst. Vind het vet dat in zo'n klein land een van de meest bekende festivals ter wereld wordt gehouden
Over dat TML bij de eerste editie net geen 10 000 bezoekers had vind ik zo grappig. Bij de laatste edities was het binnen een no-time uitverkocht! Zag laatst een foto met de eerste editie en de editie in 2012 van de mainstage. Wat een verschil :zeg :p
Poster: ElReyGrande
@tekhead moet zeggen dat je me ook overtuigd hebt van het nut van TomorrowworldEr zijn nu vast meer Europeanen die naar Tomorrowland kunnen komen! Maar denk je niet dat een deel van de ''global gathering'' wel gaat verminderen? Moet trouwens wel zeggen dat ik jou discussies altijd graag lees, kan er nog veel van leren bedankt daarvoor!
Poster: Snoey
Wat was die set van W&W gruwlijk!!
?
Daarnaast vond ik Afroki ook weer tof, zeker met hun nieuwe ID!
Poster: FASA
Tja en toch vind ik het er tamelijk karig uitzien als je het Tomorrowland gewend bent. Het is het gewoon allemaal net niet, Minder podia, kleinere podia en ook de aankleding is net wat minder. Hoop wel hierdoor volgend jaar weer een ticket te kunnen bemachtigen voor Tomorrowland (met heel veel geluk de laatste 2 jaar erbij geweest)
Poster: Tekhead
Bedankt, al wil ik niet de schoolmeester of betweter uithangen hoor
Of de global gathering gaat verminderen weet ik nog zo niet, alvast de eerstkomende jaren niet, er zijn trouwens al 2 nieuwe landen bekend waar men ook een tomorrow project gaat op poten zetten, nl Brazili? en Zuid-Afrika, en is er ook een nieuw contract getekend voor nog minstens 2 jaar in Atlanta te blijven als Tomorrowworld. Het ziet er dus naar uit dat men elk continent een eigen festival gaat geven om de minder gefortuneerde mensen ook de kans te geven om dit concept mee te kunnen maken in hun eigen continent. Uiteraard blijft zoiets niet eeuwig duren als men vasthoud aan 1 locatie met een plafond aan beschikbare inkomtickets, en dat weten de broers ook, en het is hun bedoeling voor nog meer tickets te kunnen reserveren voor Belgische festivalgangers, vooral omdat er zijn die elk jaar naast tickets grijpen en dat op een bepaald moment die mensen geen interesse meer hebben of de moeite niet meer gaan doen om toch aan tickets te geraken, en dat willen ze absoluut vermijden, daarom die globalisering van hun locatie's, die 2 broers zijn echt wel vooruitdenkende ondernemers die weten wat ze willen en altijd wel suces behalen met hun concepten. Deze globalisering van aantal festivals en locatie's is voor ongelofelijk veel (plaatselijke) ondernemers een niet te onderschatten bron van inkomsten.
Poster: MarcoMartinez
Ik heb ook wat zitten kijken op youtube.
Het valt mij ook op dat het publiek heel anders reageerd dan bv op andere festivals in de usa ( bv miami).
Normaal staan ze allemaal te springen en ik vond ze nu ook wat tam ( en saai).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.