heey voor mij wordt het weer eens tijd voor een nieuwe hoofdtelefoon maar nu zag ik op verschilende duitse site's alles heel goedkoop is dit te vertrouwen dit waren de prijzen van sony, pioneer en technicies
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een prodj user koptelefoon bijvoorbeeld valt volledig over je oorschelp. Maar een pioneer HDJ 1000 niet en de Technics ook niet, verder heb ik geen andere koptelefoons gehad. Maar ik geloof inderdaad dat er niet zo heel veel koptelefoons zijn die volledig over je oorschelp heenvallen.
Heb vorige week met een HDJ-1000 van iemand mogen draaien. Super ding!! Helemaal nu mn MDR-V700 na 4 jaar trouwe dienst begint te scheuren. Hier moet dus ook een nieuwe HP komen. Waarschijnlijk de HDJ-1000... ...of toch de RP-DH1200?
ik heb hem via via gekocht die kon hem voor een leuk prijsje regelen weet niet precies waar die vandaan komt
This is an old Topic
No new postings for 6.951 days. Post CommentThat would be 231.7 months or a whopping 19 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.