beste Dj's, producers, muziekliefhebbers,..
bij deze wil ik mezelf even voorstellen, ik ben Bogaert Matthias, 19 jaar en woonachtig te wetteren.
sommigen onder jullie zullen me al kennen onder mijn ander alias, youngbeatsz.
daar zit nu net een volledig verhaal achter, maar om het toch ietwat tot de essentie te herleiden:
ik blijf niet eeuwig jong, en als ik later nog actief ben in de muziekwereld, zal dat waarschijnlijk niet meer passen bij de naam youngbeatsz, vandaar ben ik voor mijn producties overgestapt naar een ander alias, matt russel dus. let wel, ik ben nog steeds actief als youngbeatsz ook. zoals ik dus al zei is matt russel mijn project voor alles wat productie betreft en later pas wens ik deze in te schakelen om nog te draaien ook.
als producer ben ik vooral actief in de genres electro en house, en als het even kan ook nog wat dutch house, maar laat ons dat als subgenre beschouwen.?
ook mag ik nu al met grote fierheid zeggen dat ik deze week mijn eerste release heb getekend, dit bij bip records, naar mijn mening een mooi label voor mijn eerste track.
wat ik verder verwacht op dit forum?
nog steeds hetzelfde als tevoor, dat ik hier mensen kan helpen met mijn kennis, maar eveneens dat ik kan geholpen worden door mensen met meer kennis.?
nuja ik hoop dat jullie me ook onder dit alias hier welkom heten, en dat wij, Dj & producers van deze tijd, samen, alle muziekliefhebbers met onze passie kunnen raken
Matt Russel