Ik ben Dirk, 22 jaar oud. Samen met een maat van mij producen we muziek onder de naam ''Lirium'. We weten nog niet echt welke stijl we willen aannemen, we zijn nog aan het experimenteren. maar te denken valt aan house/moombahton/electro/trap ect.. Daarnaast wil ik binnekort gaan draaien ergens in Breda, ik heb al een aantal mailtjes de deur uit gedaan maar het is lastiger dan het lijkt!
Ik hoop op dit forum meer te kunnen leren over producen/masteren/mixen en over promoten.
Ik wil ook mijn kennis delen met andere producers.?
Cheers, Lirium
What do you think about Producer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom, deel maar eens wat kennis, ben benieuwd wat je ons te vertellen hebt
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
This is an old Topic
No new postings for 4.330 days. Post CommentThat would be 144.3 months or a whopping 11.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.