Tatataaaa
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dark_Heist    posted on 13-09-2013 15:21
Daar is ie dan. Omdat het gewaardeerd wordt even een kleine voorstelronde van mijn kant.

Mijn naam is Sebastiaan (DJ-Naam Dark Heist) en ik ben 26. Ben hier verzeild geraakt op deze vrijdagmiddag omdat mn huidige werkplek een beetje te weinig uitdaging heeft op het moment. Dus een rondje zoeken naar gelijkgestemde muziekgekken ofzoiets....

Goed. Even centraal. Ik ben dus 26, woon samen, heb een dochter van bijna 3 jaar, een hond, 2 ratten... En een tik voor muziek.
Draai sinds m'n 6e thuis. Eerst op de set van mn broer, tot die er achter kwam?Cool.
Sinds mijn 12e bezig met verjaardagen en kleine feestjes opleuken met muziek. Een kleine periode minder achter de mengtafel gestaan (iets met een vriendin en sociaal leven dat al mn tijd vrat...) en sinds een paar jaar weer volop aan de slag.?
In de afgelopen jaren veel gedraaid op verschillende locaties. Nog altijd bruiloften, verjaardagen, wijkfeesten, examenfeesten en schuurfeesten maar sinds een jaar ook resident-dj in de Kroepoekfabriek te Vlaardingen.
Nu rustig op zoek naar nog meer locaties om te draaien. Het gaat de goede kant uit. En dat is dan wel weer leuk.?
Nou ja... Dat dus.
Wie het kleine niet eert... Thuis Best!

What do you think about Tatataaaa ??

Vote :   

Yorick    posted on 13-09-2013 17:43
Welkom hierzo! je komt uit de buurt, kom uit Gouda Thumbs Up
Estacy    posted on 13-09-2013 19:12
welkom welkom @ DJR!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 13-09-2013 23:27
welkom op djr.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bloedworst    posted on 14-09-2013 13:51
Haha ja en sociaal leven dat tijd vreet dat ken ik heb ook en dochter van 22 en een zoon van 3enhalf en een veeleisende vriendin?Foot in Mouth?maar ben er gelukkig mee, maar het breekt ook wel op als je ff in rust in je hokje wil zitten, maargoed welkom en enjoy DJR.
Gerdo    posted on 14-09-2013 14:26
Welkom! En veel plezier!

Dark_Heist    posted on 15-09-2013 01:31
Poster: Bloedworst
Haha ja en sociaal leven dat tijd vreet dat ken ik heb ook en dochter van 22 en een zoon van 3enhalf en een veeleisende vriendin?Foot in Mouth?maar ben er gelukkig mee, maar het breekt ook wel op als je ff in rust in je hokje wil zitten, maargoed welkom en enjoy DJR.

Precies. Als je even rustig wil zitten klooien, leuke draaiklussen wil zoeken of een fijne mixtape wil opnemen is het wel prettig als je dochter niet om de 2 minuten je als klimrek wil gebruiken Cry
Maar goed. We klagen niet. Want gelukkig heb ik de mazzel dat er rekening met me gehouden wordt hier in huis.
Wie het kleine niet eert... Thuis Best!

This is an old Topic

No new postings for 4.337 days.
 Post CommentThat would be 144.6 months
or a whopping 11.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

235 Users online: 194 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 28.145
Most visitors online this month : 621
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.975.508