Daar is ie dan. Omdat het gewaardeerd wordt even een kleine voorstelronde van mijn kant.
Mijn naam is Sebastiaan (DJ-Naam Dark Heist) en ik ben 26. Ben hier verzeild geraakt op deze vrijdagmiddag omdat mn huidige werkplek een beetje te weinig uitdaging heeft op het moment. Dus een rondje zoeken naar gelijkgestemde muziekgekken ofzoiets....
Goed. Even centraal. Ik ben dus 26, woon samen, heb een dochter van bijna 3 jaar, een hond, 2 ratten... En een tik voor muziek.
Draai sinds m'n 6e thuis. Eerst op de set van mn broer, tot die er achter kwam?

.
Sinds mijn 12e bezig met verjaardagen en kleine feestjes opleuken met muziek. Een kleine periode minder achter de mengtafel gestaan (iets met een vriendin en sociaal leven dat al mn tijd vrat...) en sinds een paar jaar weer volop aan de slag.?
In de afgelopen jaren veel gedraaid op verschillende locaties. Nog altijd bruiloften, verjaardagen, wijkfeesten, examenfeesten en schuurfeesten maar sinds een jaar ook resident-dj in de Kroepoekfabriek te Vlaardingen.
Nu rustig op zoek naar nog meer locaties om te draaien. Het gaat de goede kant uit. En dat is dan wel weer leuk.?
Nou ja... Dat dus.