Hallo ik ben Peter Jan. Ik ben 14 jaar en doof, ben DJ idd ja . Ik kom zelf uit Zwolle, jullie zijn zeker benieuwd hoe ik DJ ben geworden. Het komt door mijn neef :D, daardoor ben ik een controller (ION Discover DJ Pro) gaan vragen voor mijn verjaardag. Toen heb ik beetje geoefend totdat ik een koopje kon doen, maar wel een oude Pioneer-set: Pioneer DJM-600 + 2x CDJ800.
Naam: Peter Jan Rijpkema Leeftijd: 14 Woonplaats: Zwolle Gear: 2x Pioneer CDJ800 + DJM600 plus persoonlijke audiokabel naar mijn gehoorapparaat. Muziekstijl: House, Hardstyle (Raw Style)
What do you think about Voorstellen :D ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
welkom! Djpj! Hoeveel procent kun je nog horen? Anders toch maar uitkijken met te scherpe hoge tonen en te zware bassen. Zoiezo goede luidsprekers bij je setje zetten is mijn tip
Welkom, mooi dat je ondanks je ''handicap'' toch met muziek bezig kan zijn! hoe veel hoor je eigenlijk? en is er een speciale unieke techniek die je gebruikt?
ik moet nu een beetje denken aan een film; it's all gone pete tong.? wellicht wel een aanrader voor je en voor andere leden, gaat over een dj die doof wordt en dan toch doorgaat.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
This is an old Topic
No new postings for 4.339 days. Post CommentThat would be 144.6 months or a whopping 11.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.