Graag zou ik mijn nieuwe Remix van de track 'Break the Glass' met jullie willen delen. Wat vind je ervan? Heb je feedback? Ik heb geprobeerd de track een 'David Guetta' achtige stijl van te maken.
Als je de track gaaf vindt zou je dan gelijk even op de 'Vote' button willen klikken? Natuurlijk alleen als je de track ook daadwerkelijk een gave track vindt!
What do you think about Mijn dance-track 'Break the Glass' ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wow! Lekkere track man! Hoor, no offense, niet zovaak zulke kwaliteitplaten hier langskomen. Gooi je toevallig promo's? Zou m graag ontvangen om te draaien!
Ik hoop alleen dat je stemt wanneer je de track ook daadwerkelijk goed vindt, anders niet natuurlijk. Ik hecht meer waarde aan feedback dan een stem.
Bedankt voor jullie reacties.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.