D.J. gezocht voor improvisatietheater avond
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bhermans    posted on 03-09-2013 22:22

In november wil ik in Utrecht een zgn. 'Impro Battle' gaan organiseren. Acht improvisatietheater spelers gaan dan op een podium (gespeeld!) de strijd met elkaar aan. Ter plekke gaan ze de meest uiteenlopende liedjes & waanzinnige raps bedenken ?n neerzetten: House, R&B, Hip-Hop, Electro, Disco, Dubstep - alles kan! Zo werkt dat bij muzikale impro Happy, laughing
?
Voor deze avond zoek ik nog een ervaren D.J. die deze 'strijd' muzikaal kan gaan ondersteunen. Met een coole D.J.-set, maar misschien ook wel met een Maschine, met een Looper, of wat hij/zij allemaal nog meer in huis heeft.
Zo'n impro avond begeleiden is best een flinke uitdaging. Onderschat 't niet. Maar je kan er ook heel veel artistiek aan bijdragen. Graag zelfs!
Als jij dit wel aandurft, dan hoor ik graag meer van je: bjorn@durfteimproviseren.nl. Ik kan je een zekere onkostenvergoeding bieden, maar geen enorme bedragen. Ik hoop dan ook dat je het vooral voor de uitdaging doet. En voor de 'bragging rights' Thumbs Up
?
Groeten,
Bj?rn Hermans
(durfteimproviseren.nl)

What do you think about D.J. gezocht voor improvisatietheater avond ??

Vote :   

Maracas    posted on 06-09-2013 17:11
Ik heb gemaild Winking my eye Ik woon ook lekker dichtbij, ik woon in Nieuwegein namelijk!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
missjamie    posted on 10-09-2013 01:18
Kun je me wat meer info mailen? info@jamiesounds.nl

This is an old Topic

No new postings for 4.261 days.
 Post CommentThat would be 142 months
or a whopping 11.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

212 Users online: 13 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 1.359
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.609.110