Meeting 2 in Antwerpen ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : meeting in Antwerpen

-ja, ideale locatie
-ja, maar andere locatie
-neen, niet in Antwerpen
-maak niet uit waar in Belgie

Voting is only possible for our Members
Tekhead    posted on 04-03-2006 03:27
Ik kan mss wel iets regelen in Antwerpen ! En dan nog wel in een van dé trendy kledingzaak, en in de meest besproken en place to be-straat in Antwerpen, de Kammenstraat, waarschijnlijk door vele van jullie gekend. Voor menige dj's uit NL zal het ook wel een leuke uitstap zijn, want het groot aantal Nederlandse toeristen die elk weekend Antwerpen overspoelen, bevestigen dit.

maken er een demo -dag ook van, kunnen w zowat alle merken testen !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Meeting 2 in Antwerpen ? ??

Vote :   

the-melody    posted on 04-03-2006 07:52
Ja lijkt me leuk is ook niet zover van mij, kweet enkel niet waar de Kammenstaart ligt

Nvie    posted on 04-03-2006 09:47
Hehe, voorlopig moet de eerste nog komen Winking my eye
Camino    posted on 04-03-2006 09:55
als ik in belgie ben dat weekend kom ik wel langs... heb ik wel een datum nodig...

Jorrit    posted on 04-03-2006 10:07
Antwerpen is een mooie stad, jammer dat die Pioneer dealer ermee gestopt is (zat daar ergens in een zijstraat)...

Maar ik denk niet dat veel nederlanders dat end gaan rijden voor een meeting, maar wie weet... Winking my eye
Collin    posted on 04-03-2006 10:12

ik denk ook dat de meeste er niet heen gaan

jammer dat het zover rijden is voor meeste mensen !

kip    posted on 04-03-2006 10:50
jep das juist light & noise en company is weg in da zij straatje(st katelijnevest..) maar beetje verder op heb je arton en a rotthiers ook alle 2grote dj winkels..

waar je zo alles kunt krijge wa je maar wul 

Jorrit    posted on 04-03-2006 10:53
ah je kent de winkel, vet! :D
Heb daar 4 jaar terug mijn eerste aanraking gehad met een CDJ-1000, dat was wel ff schrikken Winking my eye.
Ben 1 of 2 jaar terug nog eens terug geweest, gezellig winkelen met de familie :P, maar de winkel was weg...
kip    posted on 04-03-2006 11:00
JEP die zijn gestopt die jonge kerel die in de winkel stong heeft een dans cafe nu beetje verder op en der uitbater da weet ik ni naar waar als die naar toe is ??

En heb daar nog een paar dinge kunne kope aan min 70% enz licht baleke en naalden enz.. woon daar ook ni ver van daan maar je hebt daar nog winkels genoeg hé 

Tekhead    posted on 04-03-2006 23:59
d
Poster: Jorrit
Antwerpen is een mooie stad, jammer dat die Pioneer dealer ermee gestopt is (zat daar ergens in een zijstraat)...

Maar ik denk niet dat veel nederlanders dat end gaan rijden voor een meeting, maar wie weet... Winking my eye

Het zou meer zijn dan een dj resourcemeeting, namelijk een demodag ook
Lead    posted on 05-03-2006 11:13
zeg maar: een demo dag ipv DJResource meeting Winking my eye
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 05-03-2006 15:43
Poster: Lead
zeg maar: een demo dag ipv DJResource meeting Winking my eye

Neen Lead,maar een combinatie van beide is toch super, omdat anders vele tegenop die verplaatsing zien, dus daarom moet het ook de moeite zijn nietwaar
the-melody    posted on 05-03-2006 16:00
gaat deze door enzoja wanneer

Tekhead    posted on 05-03-2006 23:56
er zijn nog geen concrete plannen, probeer ff opbouwend te denken of het wel haalbaar is that's all
Tekhead    posted on 05-03-2006 23:59
Poster: kip
JEP die zijn gestopt die jonge kerel die in de winkel stong heeft een dans cafe nu beetje verder op en der uitbater da weet ik ni naar waar als die naar toe is ??

En heb daar nog een paar dinge kunne kope aan min 70% enz licht baleke en naalden enz.. woon daar ook ni ver van daan maar je hebt daar nog winkels genoeg hé

De uitbater heeft de winkel volledig ingericht als toonzaal van lichtconcepten voor HoReCa e.d. enkel toegankelijk op afspraak

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

119 Users online: 18 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 30.748
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.839.207